Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Pomáháme vám usnadnit vaši práci i ušetřit náklady. Můžete se tak věnovat pouze vaší skutečné práci a Advokátní agenda za vás udělá potřebnou administrativu. Jak? Díky automatizovaným procesům, které aktualizují informace, i když spíte.
Spisy
Vše na jednom místě bez nutnosti dohledávat požadované informace.
Kontakty
Přehled všech vašich klientů a dalších kontaktů pořád po ruce.
Kalendář
Kompletní řešení pro plánování událostí, termínů a úkolů!
Fakturace
Jednoduché vystavování faktur podle úkonů, spisů nebo klientů.
Dokumenty
Konečně nemusíte nic hledat! Vše přehledně uloženo na jednom místě.
Kniha pošty
Efektivní zpracování vaší papírové pošty.
Výkazy práce a úkonů
Stop nefektivnímu sledování odvedené práce!
Statistiky a reporty
Sledujte produktivitu zaměstnanců a přehledné reporty jednotlivých kauz.
Úkoly
Jedinečný pomocník pro vytváření, sledování a plnění úkolů.