Pravidla na Digitální cestě

Základní pravidla a principy našeho portálu. Mezi jedno z nejdůležitějších patří preference hodnotného obsahu. Na základě tohoto pravidla jsou zde „poskládány“ informace.

Digitální cesta je nezávislý portál

Jsme nadšenci do digitální technologie. Rádi bychom sdíleli zkušenosti ze zlepšování firemních procesů s pomocí digitální technologie. Proto zde najdete zkušenosti jiných firem, dodavatelů a uživatelů. Přitom dodržujeme následující pravidla.


Sedm

1.Realističnost

Reklamy je všude dost. Rozzářené tváře smějící se nad obrazovkami. Štěstí z práce se systémy. Růstové křivky. Usměvaví spolupracovníci. Hezká pohádka. Přitom realita firem bývá jinde...

Jsme pozitivní. A realističtí. Publikované příběhy jsou jen ty se šťastným koncem. Pravda. Projekty, co „dopadly“, a zákazník a dodavatel se chce pochlubit. I přesto se snažíme najít i úskalí projektů. Každý nějaká má...

Proč? Je totiž nekonečně cest, které nikam nevedou. I když je prozkoumáte, nepříblížíte se k cíli. My vám ukážeme ty, které někam vedly. A hledáme specifické podmínky, za kterých TO zafungovalo.

2.Nezávislost

Nerozlišujeme mezi dodavateli a produkty. Pokud nám dodáte hodnotný obsah, bude-li navštěvovaný, automaticky se zařadíte na první místa. Ceníme si firem, které chtějí pro zákazníky to nejlepší.

Samozřejmě. Budete-li našimi partnery, pomůžeme vám vypilovat váš obsah. Není to ale nezbytné. Kredit na Digitální cestě získá každý, kdo má co sdělit. Ale bez obsahu a spokojených zákazníků to nepůjde.

Časem umožníme umístit komerční příspěvky. Budou náležitě označeny a na pořadí produktů a dodavatelů se NEPROJEVÍ.

3.Objektivnost

Usilujeme o jistou míru objektivnosti. Protože například víme, že téměř žádný IT projekt se neobejde bez problémů, hledáme i tato „zákoutí“. Proč? Protože tím ukážete jiným zájemcům, na co se připravit.

Nebo za jakých podmínek řešení (ne)bude úspěšné. A to chce vědět jak zákazník, tak dodavatel. Nač vzájemně ztrácet čas a nervy na něčem, co kredit nepřinese.

4.Hodnotnost

Princip našeho webu je jednoduchý. Čím váš obsah bude hodnotnější, větší preference tím získáte v aplikaci. Více reálných zkušeností a zajímavých podnětů znamená lepší rating. Chceme inspirovat. Komerční obsah nehledáme. A ani naši čtenáři.

Přitom respektujeme potřebu se odlišit. Naopak k ní vybízíme. Nabízíme cestu přes budování vztahu se zákazníky. Zabijete 2 mouchy 1 ranou. Vaše příběhy ukáží, jak důvěryhodný jste dodavatel.

5.Nápomocnost

Ceníme si odhodlání pomoci zákazníkovi. Dobře mu poradit. Chápeme, že každý potřebuje splnit roční plán, dosáhnout zisku apod.

My tvrdíme (možná naivně), že je potřeba se dívat dál. Celá vaše aktivita musí mít vyšší smysl. Nejen že nainstalujete aplikaci a vyfakturujete. Ta musí plnit svůj účel. Proto tvrdíme, že IT projekty jsou jen z části (možná z té menší) o IT.

Na vaší službě se projeví, jestli jste chtěli udat svůj produkt za každou cenu... To se projeví právě na příbězích – resp. takový příběh nebude. Možnost se odlišit.

6.Pozitivnost

Vždy se najdou funkce, které někomu nevyhovují. Rysy - ať na produktu, nebo dodavateli, které nesnášíte. Toto by měl respektovat každý. Ale co jednomu vadí, druhému může vyhovovat.

Pozitivní kritika je tím správným přístupem. Ukázat, jak byste si to představovali. Proč něco nevyhovuje. A čtenář se rozhodne sám, zda se jedná o špatnou či dobrou vlastnost…

7.Odvážnost

Někdy je složité přesvědčit, že není potřeba se bát sdílet svoje zkušenosti. Těžko vyzradíte něco konkurenci. Základní odlišnost od konkurence by měla být ve způsobu jednání. Ve snaze zákazníkovi pomoci. V porozumění mu. A v mnoha další vlstnostech, které se z webu okopírovat nedají...

Prodáváme důvěru. Asi to důležitější v IT světě. Důvěra zákazníka, že dodáte. Že dodáte to vhodné. Že to co dodáte, zafunguje. A v tom vám Digitální cesta chce pomoci.

Obsah

Na vlastní nebezpečí

Sbíráme zajímavé nápady a zkušenosti z realizací projektů na zlepšení. Naším cílem je pomoci. I přesto musíme předeslat, že využití informací na našem potrálu je na vaše vlastní nebezpečí. Pokud byste našli informaci škodlivého charakteru, napište nám prosím. Zjednáme nápravu co nejdříve.

Využití obsahu

Obsah na našem webu je chráněn autorským zákonem. Pokud jej budete chtít využít, rádi se o tom dozvíme. Možná jej budeme schopni přizpůsobit vašemu účelu. Současně oceníme, budete-li citovat zdroj, ze kterého jej máte. Jinak informace na našem webu jsou určeny k využití pro vlastní potřebu (potřebu své firmy).

Objektivita příspěvků

Zákaznické příběhy a reference
Zákaznické příběhy musí být potvrzeny záakzníkem. Toto je pro nás současně kontrolní mechanismus. Pokud by tak nabylo, dodavatel ztratí důveryhodnost. A to je to co se tu snažíme příběhem budovat.
Příspěky uživatelů, diskuze a články
Nevhodné příspěvky nebudou publikovány nebo budou smazány. Nechceme (účelově) poškodit dodavatele. Upozornění na slabiny produktu na portál patří v rámci pravidla Pozitivnosti. Příspěvky budeme ověřovat. Proto většina vstupů od vás není napřímo do databáze, ale formou požadavků. Až po jejich uvolnění budou nové informace přístupné.
Hodnocení produktů, zkušenosti
Vaše zkušenosti s produkty jsou klíčové. Ty zde můžete snadno vysdílet s dalšími uživateli. Jsme si vědomi, že některé informace jsou subjektivní. Proto je vhodné zmínit i podmínky, za jakých je produkt využíván. Pokud by bylo zřejmé, že cílem hodnocení je kritika či dokonce úmysl poškodit, příspěvek nebude publikován. A budeme Vás kontaktovat.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.