Vytvořili jsme nezávislé místo, kde ukazujeme, jak řešit firemní problémy.
Zlepšení co fungují. Prokazatelně.
Nabízíme vám možnost nahlédnout do praxe jiných firem, které využily digitální řešení k růstu své firmy. Co se přitom naučili. Jaké využili produkty. A kteří dodavatelé jim pomohli.
Publikujeme příběhy firem, které implementovaly IT produkty a řešení. Přitom na vlastní kůži ověřily přínosy, různá úskalí realizace a schopnosti konkrétního dodavatele.
Příběhům říkáme zákaznické.
Ano. Máte možnost se podívat, jak daný problém vyrešili jinde. Uvidíte různé přístupy a možnosti. Obtíže či úspěchy v konkrétních podmínkách.
Pak budete lépe připraveni na změnu.
Na jednu stranu blízký. Také vyprávíme o reálných implementacích. Ale zákaznické příběhy jsou sestavené odlišně.
Cílem je ukázat situaci, v jaké se konkrétní firma nacházela. Obavy. Nejistotu. A jak dospěli k řešení. Protože každá firma řeší svojí, unikátní situaci.
Napsat jen, že se něco povedlo, je podle nás málo. Proto místo (marketingovému) výřezu poskytujeme příběh celý.
Ústřední postavou je firma. Jako vy. Řešila nějaký problém, který vyřešila (jinak bychom neměli příběh). Vám vypráví zkušenost se zavedením něčeho nového. Změnou systému. Organizace. Procesů.
Chceme vám předat zkušenost a ukázat, jak to může jít. Na co dát bacha. Proto zákaznické příběhy obsahují:
Ano. Pokud si uvědomíte podobné nebo odlišné rysy konkrétních podmínek, snáze si představíte, co taková změna bude znamenat pro vás.
Příběh vám nezávisle a nezávazně poradí. "Nachytříte" se, kde začít, co připravit a kam za jakých podmínek můžete dojít.
Pak můžete kontaktovat konkrétního dodavatele a probrat možnosti s odborníky. Budete na diskuzi připraveni.
A vyberete zkušeného dodavatele.
To nevadí. Zde píšeme pro lidi z businessu. Markeťáky. Sales. Podporu. Účetní. Nabízíme řesení pro různé role, agendy, týmy či procesy.
Tvrdíme, že digitalizace je o technologii jen částečně. Důležitější je záměr a odhodlání provést změnu.
Jsme platformou pro sdílení „best practice“. Pro úspěšné implementace. Dodavatelé, kteří zkušenosti nemají, nechtějí sdílet, vidí to celé jinak a podobně tu budou uvedeni jen pro úplnost. A bez příběhů.
Říkáme, že dodavatelé, kteří mají příběhy na Digitální cestě, jsou spolehlivější. Byli schopni si vytvořit výborný vztah se zákazníkem, dodat funkční řešení a reálný přínos. Pomohli. Pomohou i vám.
Stačí nás kontaktovat a popíšeme vaši hodnotnou zkušenost. Příběh nemusí nutně vzniknout ze strany dodavatele.
Dále máte možnost hodnotit konkrétní produkt. Ale nejde nám o počet hvězdiček. Důležitá je informace, v čem produkt vám vyhovuje a proč třeba ne.
Toto jsou informace, které ocení další zájemce.
Váš příběh říká, že se snažíte být lepší. Zavádíte automatizaci, aby vaši zákazníci byli spokojenější, aby se zaměstnancům lépe pracovalo, aby nedocházelo ke zmatkům s dodavateli. Pak jste lepší volbou.
Toto je pro vás jedna z možností, jak tuto skutečnost komunikovat. Čtenář může být váše budoucí zákazník, zaměstnanec či dodavatel.
Navíc podpoříte tuto platformu. Aby fungovala, potřebujeme kvalitní příběhy. A také čtenáře. Takže rádi s vámi příběh sepíšeme. Stačí nás kontaktovat.
Asi nejsnáze v horním menu. Tam jsou ty nejdůležitější části.