Časté dotazy

Rádi bychom vám orientaci na našich stránkách co nejvíce usnadnili. Proto jsme pro vás zřídili seznam nečastějších dotazů, abyste rychle našli odpověď. Nenajdete-li přesto odpověď, kontaktujte nás

Pro koho je Digitální cesta?

Jsme portál zabývající se firemními zlepšeními s pomocí digitální technologie. Jsme zde jak pro zájemce o nové možnosti, tak pro dodavatele. Ukážeme vám, jak vyřešit praktický problém s pomocí IT.

Přitom se zaměřujeme na reálné příběhy firem, které zavedly zlepšení. Tyto příběhy mají za úkol ukázat že to jde. Mluvíme spíše obchodním jazykem. Jsme zde pro zájemce, kteří chtějí posunout svého zaměstnavatele k větší efektivitě. Jsme zde pro majitele firem, kteří hledají inspiraci, jak zvýšit kapacitu firmy. Zrychlit, či udělat spolehlivější.

Cílíme spíše na menší a středně velké firmy, které mají potřebu se zlepšovat a přitom nedisponují speciality na IT nebo procesy.

Takže Digitální cesta není pro "IŤáky"?

Z čistě technologického a provozního pohledu NE. Pokud se bavíme o zaměstnance IT oddělení, který má za úkol vyhledávat různá zlepšení a přicházet s nápady, jak posunout svoji firmu, pak ANO.

Současně zde najdete přehledy dostupných řešení na trhu, s možností porovnávání apod., což oceníte při přípravě výběrových řízení a screeningu trhu.

Napříč celou aplikací vyzdvihujeme businessový přínost informačních technologií. Technické řešení je pro nás podružné (přestože je důležité).

Jak to funguje?

Dodavatele a zákazníky postupně oslovujeme a nabízíme možnost spolupráce na tomto projektu s cílem zveřejnit zkušenosti z jednotlivých implementací.

Tyto zkušenosti formou referencí a příběhů publikujeme. Přitom dáváme čtenáři možnost najít řešení toho svého problému různými cestami.

Na začátku je problém, který má obvykle mnoho cest k řešení. Ukazujeme způsob řešení tohoto problému a k tomu příběhy, kde problém byl řešen. K tomu je již kousek k nalezení dodavatele, který s řešením podobné záležitosti má také zkušenosti.

Informace na portálu

Jak nejsnáze najdu konkrétní informace?

Záleží co hledáte a odkud jste. Pokud pracujete v účetním oddělení, nejsnazší cesta pro přehled řešených oblastí je jít přes problémy, zvolit Účetnictví a máte přehled všeho, co pro vás zde máme.

Velice rychlé je fulltextové hledání. Zkuste zadat pár slov do vyhledávacího pole a postupně vám nabídneme relavantní výsledky. Můžete zadat více (i neúplných slov). Na počítači využijete zkratku CTRL+SHIFT+F.

Podnikáte-li například v oboru Doprava, zvolte přístup podle oborů buď z domovské stránky nebo z menu.

A pokud tušíte, co vás zajímá, zkuste našeho průvodce. Vše najdete v horním menu. Na větších monitorech (PC) bude pro vás navigace příjemnější.

O mojí firmě je zde málo informací (nebo žádné).

Přestože se snažíme oslovovat všechny firmy v databázi a vítáme každého, kdo má sám zájem u nás být, najdete zde firmy, o kterých zde není moc informací. Stačí nás oslovit.

Není-li vaše firma vůbec v databázi, doporučíme se zaregistrovat. Po přihlášení máte k dispozici funkci, která vám umožní založit nového dodavatele. Jakmile máte roli správce dodavatele, pak se dostanete k administrátorské konzoli, kde můžete měnit většinu informací (resp. zadávat požadavky na změny).

Nebo nás kontaktujte. Domluvíme se. Ale bez aktivního účtu na Digitální cestě to již nepůjde (sami se obsloužíte).

Jsou informace zde ověřené?

Informace o produktech si ověřují sami dodavatelé. Zde jen kontrolujeme, zda je funkcionalita pokryta manuály, printscreeny apod. Nebo si produkt otestujeme.

Reference a zákaznické příběhy jsou zde se svolením konkrétního zákazníka, který tyto informace potvrzuje. Pokud by se stalo, že některé informace nejsou (již) aktuální, upozorněte nás na to prosím, rádi je zaktualizujeme.

Dodavatelé

Jak ověřím, jestli jsme zde jako dodavatel?

Asi nejjednodušší cestou je využít náše fulltextové vyhledávání. Po zadání jména dodavatele byste si měli být na téměř 100% jisti, zda jste zde uvedení, či nikoliv. To samé ohledně vašeho produktu.

Fulltextové hledání spustíte na počítači kdykoliv klávesou CTRL+SHIFT+F nebo kliknutím na ikonku lupy.

Jak založit nového dodavatele?

Pokud jste vyzkoušeli, že dodavatel není v naší databázi uveden (viz předchozí dotaz), pak nejjednodušší cesta je po registraci do aplikace na domovské stránce uživatele spustit průvodce tlačítkem "Jsem od dodavatele".

Vložíte IČ do části nový dodavatel a my si již ověříme, zda není v naší databázi tato firma pod jiným jménem. Pokud ne, nabídne její založení. Od vás pak budeme chtít základní kontaktní údaje (telefon, email, web).

Dále vás budeme kontaktovat na uvedeném čísle pro zadání dalších informací (portfolio, možnost vložení referencí nebo vytvoření zákaznických příběhů).

Jak oslovit dodavatele s poptávkou?

Jelikož všude na Digitální cestě uvádíme přímé kontakty na dodavatele, můžete jej kontaktovat velice jednoduše. Současně vám nabízíme ještě další možnosti.

Vložit dotaz na dodavatele: na kartě dodavatele máte možnost vložit dotaz. Dodavatel bude okamžitě informován a my ohlídáme, že na vážně míněný dotaz odpoví. Dotaz bude na Digitální cestě zveřejněn, tj. k využití libovolným zájemcům.

Nebo máte k dispozici jednu novou funkcionalitu. Zadat poptávku na řešení. Popište krátce co řešíte a jaké máte požadavky. Dodavatelé s příslušnou zkušeností tuto informaci uvidí a budou vás nejspíš sami kontaktovat.

Produkty

O produktu je málo informací.

To nás pak mrzí. Nejspíše nám dodavatel informace nedodal, nebo jsme jej ještě noslovili. Když nám napíšete, provedeme aktualizaci přednostně.

Zákaznické příběhy

Jaký je vztah k referencím, které publikují dodavatelé?

Na jednu stranu blízký. Také vyprávíme o reálných implementacích. Ale zákaznické příběhy jsou sestavené odlišně.

Cílem je ukázat situaci, v jaké se konkrétní firma nacházela. Obavy. Nejistotu. A jak dospěli k řešení. Protože každá firma řeší svojí, unikátní situaci.

Napsat jen, že se něco povedlo, je podle nás málo. Proto místo (marketingovému) výřezu poskytujeme příběh celý.

Jak poznáme, co udělat z příběhu?

Příběh by vám měl umožnit porozumět podmínkám, za kterých se produkt vyplatí nasadit. Vy už si je snadno porovnáte s vaší situací. Snáze si pak představíte, co taková změna bude znamenat pro vás.

Příběh vám nezávisle a nezávazně poradí. "Nachytříte" se, kde začít, co připravit a kam za jakých podmínek můžete dojít. Pak nejspíš kontaktujete dodavatele a proberete další postup s ním. Budete ale na diskuzi připraveni.

Můžeme sdílet svůj příběh také?

Stačí nás kontaktovat a popíšeme vaši hodnotnou zkušenost. Příběh nemusí nutně vzniknout ze strany dodavatele.

Dále máte možnost hodnotit konkrétní produkt. Ale nejde nám o počet hvězdiček. Důležitá je informace, v čem produkt vám vyhovuje a proč třeba ne.

Toto jsou informace, které ocení další zájemce.

Proč bychom měli sdílet svoji zkušenost?

Váš příběh říká, že se snažíte být lepší. Zavádíte automatizaci, aby vaši zákazníci byli spokojenější, aby se zaměstnancům lépe pracovalo, aby nedocházelo ke zmatkům s dodavateli. Pak jste lepší volbou.

Toto je pro vás jedna z možností, jak tuto skutečnost komunikovat. Čtenář může být váše budoucí zákazník, zaměstnanec či dodavatel.

Navíc podpoříte tuto platformu. Aby fungovala, potřebujeme kvalitní příběhy. A také čtenáře. Takže rádi s vámi příběh sepíšeme. Stačí nás kontaktovat.

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.