Vytvořili jsme platformu pro sdílení zkušeností z nasazení ICT.
Nabízíme vám možnost přispět k rozvoji portálu, který bude přesvědčovat zákazníky o výhodách digitalizace. Ukáže jim vhodná řešení. A spolehlivé dodavatele. Vás...
Publikujeme úspěšné příběhy firem (vašich zákazníků), které implementovaly ICT produkty.
Říkáme jim zákaznické příběhy.
Ano, podobné příběhy dodavatelé publikují jako reference, případové studie, case study,...
Zákaznické příběhy z výše uvedených vycházejí. Ale jsou upravené a doplněné. Někdy více, jindy méně. Hlavně tak, aby vzbuzovaly důvěru. Inspirovaly.
V zákaznických příbězích se více zabýváme situací a motivem firmy ke změně. Ústřední postavou je spokojený zákazník.
Zákaznické příběhy obsahují:
Cílem je působit důvěryhodně. A do jisté míry nezávisle poradit. Upozornit, na co se připravit. Co je naopak snadné.
Pravda. Každý nedostane od zákazníka šanci napsat hodnotný příběh. A proto na Digitální cestě budou vidět ty firmy, které se zákazníkem mají nadstandardní vztah.
Dodavatelé s dobrým produktem. Ale hlavně s odhodláním pomoci. A zákazníka překvapit. Pozitivně.
Jsme platformou pro sdílení best practice. Pro úspěšné implementace.
Dodavatelé, kteří zkušenosti nemají, nechtějí sdílet, vidí to celé jinak a podobně tu uvedeni budou. Ale jen pro úplnost (přehledy, fulltextové vyhledání, apod.). A samozřejmě v seznamech se objeví na konci.
Hodnotnější příběhy = první místa ve vyhledávání. Více spokojených zákazníků = více dodavatel. Jedná se o základní vlastnost Digitální cesty.
A toto je pro vás možnost se odlišit!
Kdo neprodává „housky na krámě“, potřebuje vzbudit důvěru zákazníka. Jak? Ukážete, že jste v digitalizaci jako ryba ve vodě. Zkušenost demonstrujete příběhy.
Úspěšní obchodníci tak prodávají! Navíc, sdílení příběhů ve vaší firmě vás posune.
Potřebují je znát i vaši architekti, aby věděli, co bude na konci. Marketing. I podpůrná oddělení. Potřebují je všichni zaměstnanci. Aby žili tím, jak vaše firma pomáhá! Pak to celé bude šlapat...
Jednoznačně. Zde je zákazník najde. Všechny. Nebude omezen na pár příběhů na vašem webu.
Pokud jej zaujme příběh zlepšení vašeho zákazníka, určitě jej bude zajímat, kdo mu pomohl. A pokud vás kontaktuje, jedná se o velmi relevantního zákazníka pro vás. Takže neztrácí čas žádná strana.
Samozřejmě. To je správné. Už jste viděli zákazníka, který se nepodívá, co nabízí konkurence?
Tady má přehled na jenom místě. A vidět jsou ty firmy, které mají spokojené zákazníky. A věřte nebo ne. Zdaleka ne každá ICT firma "produkuje" spokojené zákazníky. Dle viditelnosti na trhu to určitě nepoznáte!
Pokud jste spolehliví, snaživí a reálně vám záleží na zákazníkovi, zde s minimálním rozpočtem budete vidět. Současně při psaní příběhu můžete objevit další potenciál k prodeji u zákazníka.
Přitom šíříte dobré služby a produkty. V tom vás podpoříme!
Vyzdvihujeme přínosy digitalizace a využití ICT. Obecné benefity demonstujeme na reálných příbězích.
Čtenářům(firmám) chceme ukázat, že i když jsou určité pochyby na místě, má smysl je překonat. Tak jako jiné firmy. Ukazujeme cestu. Protože jít do digitalizace (automatizace) se vyplatí.
Takto podporujeme spolehlivé dodavatele. I bez velkého rozpočtu na reklamu. A ty nespolehlivé zde nechceme. Kazí jméno "DIGITALIZACI".
A tím snad přispějeme ke zvětšení trhu ICT produktů a služeb! Trhu, který vás živí...
Asi nejsnáze v horním menu. Zde jsou ty nejdůležitější odkazy...
Vložíme korektní informace na Digitální cestu. Založíme vám přístup a získáte další funkce.
Pokud se stanete našimi partnery, aktivně vám pomůžeme tvořit příběhy, aby byly vidět. Můžeme je pak využít ke kampaním apod. Odkážeme na váš hodnotný obsah. A mnoho dalšího...
Přímo ne. Všechny vstupy do naší databáze probíhají formou požadavků na změnu. Přihlášený správce za dodavatele má k dispozici formuláře, kterými nám může předat informace. My je následně převedeme do naší databáze.
Tento postup dodržujeme z důvodu kvality informací na našem portále. V praxi dochází k minimální časové prodlevě. Pokud obdržíme hodnotný (úplný) obsah. V opačném případě vás budeme kontaktovat.
Dodavatel může mít několik administrátorů svého účtu pro zastupitelnost. V rámci administrace získáte:
První zaměstnanec (administrátor) dodavatele se zaregistruje s emailem z domény dodavatele. Následně zadá požadavek na přiřazení k dodavateli (novému - vložení IČ, nebo již existujícímu - volba ze seznamu). Následně uživateli přidělíme právo správce.
Náhled na průvodce ratingemJednoduše zjistíte, jak můžete svůj rating v aplikaci vylepšit.
Celá nabídka na trhu je filtrována. Podle potřeb zákazníka (filtr). Filtr je zaměřen spíše na užitnou hodnotu a funkce, než na technické vlastnosti řešení. Výsledek je řazen podle ratingu.
Rating je počítán automaticky. Zohledňuje zákazníka (návštěvnost, hodnocení vašich produktů), dodavatele (poskytnuté informace, edukace, obsah) a z vlastností řešení (funkce, které řešení má).
Zákazník má možnost řazení ovlivnit. Může řadit podle celkového hodnocení, podle funkcionality nebo dle dostupnosti informací.
Výpočet bude průběžně optimalizován pro zlepšení relevantnosti výsledů pro uživatele.
Firmy, které neposkytnou základní údaje (např. nedovolí jejich zveřejnění na Digitální Cestě), budou mít nízký rating. Důvodem bude nízká informační hodnota pro čtenáře. V seznamu řešení takovou firmu přesto uvedeme z důvodu úplnosti přehledu trhu (důvěryhodné minimum informací, které budeme čerpat z veřejně dostupných zdrojů).
Pokud požadujete nepublikování informací o vašich řešeních (kdykoliv i dodatečně), kontaktujte nás.
Informace o dodavateli jsou jednoduché. Struktura vychází pouze z potřeb aplikace. Kontakty a produkty. Pro lepší spojení s vaší firemní identitou nabízíme možnost customizace karty dodavatele.
Nabízíme uprava stylů, loga, rozložení produktů s možností přidat i interaktivní prvky a další informace, například o pobočkách, produktech (i ty neuvedené v naší databázi), ...
Ukazuje základní popis, kontakty a produkty v barvách vizitky dodavatele.
Získáte nové zákazníky. I ty, o kterých vaši obchodníci netuší. Z celé republiky. Stačí, pokud máte dobrý produkt.
Nabídka na trhu je veliká. Tedy, hlavně nepřehledná. Víme o tom své. Někdy pro dodavatele výhoda, jindy přesně naopak. Firmy svoje unikátní produkty těžko nabízejí. Zákazník je nedůvěřivý.
Zde má možnost vaše řešení vyniknout. A ani nepotřebujete nablýskaná slova. Ani nejlepší reklamní agenturu. Nepotřebujete totiž žádnou! Ušetřený čas a finance věnujete do vývoje produktu.
Nezávislá platforma je vaše výhoda. Tedy - pokud vaše služba stojí za to. Vaši uživatelé je "odmarketují" za vás! A ti, kdo vašimi zákazníky nejsou, mají konečně důvod se jimi stát!
Zákazníci si vás vyberou, protože vlastnosti vašeho řešení odpovídají jejich potřebě. A ne proto, že je tlačí váš obchodník.
Zkuste to z druhé strany. Ukažte, v čem je vaše řešení unikátní. Do jaké situace se hodí. Komu nejvíce pomůže. A zákazník si vaše řešení najde podle svých potřeb. A pak se s vámi prostě spojí. A budou to ti relevantní zákazníci.
A místo marketingových materiálů věnujte čas reálným příběhům. Zákazník spíše bude věřit jinému zákazníkovi. Jen se to nesmí psát rukou a hlavou dodavatele! Nezávislá platforma vám toto nedovolí. A to je pro vás nakonec výhoda. Zákazník bude naslouchat.
Věříte s námi v digitální procesy. Automatizaci. Že se investice do IT vyplatí. Poučte své zákazníky. Ne jako "prodavač". Ukážeme jim, že to jde. Budujeme přeci svůj trh!
Jste odborníci. Zákazníci tomu věří. Jen nechtějí být tlačeni. ALE pokud uvidí přínos, budou naslouchat. A ozvou se, jakmile ucítí potřebu.
Workshopy a webináře jsou určitě dobrým místem. Zde se o nich zákazníci dozví a v kalendáři si podle místa konání a obsahu vyberou to pravé. Ti, co budou hledat na tomto webu, budou ti relevantní.
Dáme vám i možnost publikovat vlastní výzkumy. A zkušenosti. Budete tu moci figurovat jako profíci. Ne jako prodavači.
Aktivní účastí na tomto webu a jeho obsahu získáte i zdroj nápadů, zkušeností od jiných. Porovnání produktů. Přehled konkurence. Prostě dobrý zdroj, abyste mohli vylepšit svůj produkt!