Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
 x
Chcete sjednotit práci s dokumenty v celé firmě?
 x
Jakou agendu u dokumentů řešíte
Jaké typy dokumentů právě řešíte. Někdy je výhodnější využít specializovaný software, jindy nasadit univerzální řešení. Personální dokumenty budou mít jiná specifika, než projektová dokumentace. Jak pro dostupnost, tak i na zabezpečení.

Víme, jak řešit

Zajištění souladu s normami ISO tak, aby vyhověly auditu je výzvou pro všechny organizace. Auditoři se zaměřují na odpovídající řízení procesů, nastavování a...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Přijatá faktura putuje fyzicky. S košilkou, do které je zaznamenáváno, kdo kdy danou fakturu schválil. Nepraktický stav, kdy v podstatě nelze dohledat, jaké faktury jsou...
Platnost dokumentů typu smlouvy, nabídky apod. je potřeba hlídat. Například z důvodu sankcí.
Všechny dokumenty k případu v elektronickém spisu, kdykoliv dostupném na tabletu nebo mobilu. Evidence úkolů a odpracované práce pro zákazníka. Automatizované...

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.