Zajištění souladu s normami ISO tak, aby vyhověly auditu je výzvou pro všechny organizace. Auditoři se zaměřují na odpovídající řízení procesů, nastavování a...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Přijatá faktura putuje fyzicky. S košilkou, do které je zaznamenáváno, kdo kdy danou fakturu schválil. Nepraktický stav, kdy v podstatě nelze dohledat, jaké faktury jsou...
Všechny dokumenty k případu v elektronickém spisu, kdykoliv dostupném na tabletu nebo mobilu. Evidence úkolů a odpracované práce pro zákazníka. Automatizované...