Projekt Digitální průvodce
Jak vznikl tak trochu jiný průvodce světem IT.

O projektu

Řešíte ve firmě jak automatizovat procesy? Jak zlepšit komunikaci či zvýšit bezpečnost dat? Potřebujete digitalizovat firemní agendy?

Digitální průvodce vám pomůže nalézt vhodné řešení. Průvodce vám bude postupně pokládat otázky a zjišťovat vaši situaci. Na základě odpovědí nabízí řešení, která by vás mohla zajímat. Přitom vám zprostředkuje zkušenosti jiných firem z podobné situace.

Průvodce vás bude provázet čtyřmi oblastmi:

  • problémy, které firmy běžně řeší,
  • úspěšně vyřešené dodavateli,
  • s pomocí IT produktů a služeb,
  • zachycené formou zákaznického příběhu.

S každou další zodpovězenou otázkou průvodce zpřesňuje svoje hledání.

Pořadí výsledků, tj. řešení, produktů, dodavatelů, je kalkulováno na základě zkušeností jiných firem, které podbnou situaci řešily. Zjednodušeně se dá říci, čím více kvalitních příběhů a spokojených zákazníků, tím lepší pozice.

Naopak, nemá-li dodavatel spokojené zákazníky v databázi průvodce, jeho portfolio produktů a služeb se nezobrazí.

Širokou nabídku trhu ICT zužujeme na zákazníky ověřená řešení.

Tímto se Digitální průvodce odlišuje od partnerské platformy Digitální cesta, kde získáte přehled celého trhu.

Proč jsme vytvořili průvodce?

Tvrdíme, že dobré zboží se prodává samo. Zvláště v době internetu. Spokojený zákazník je nejlepší reklama. Proto jsme vytvořili platformu, kde bude hlas zákazníků vidět.

Nadchne nás, když místo nákupu médií a válcování trhu reklamou dodavatelé vloží své úsilí do lepších služeb a produktů pro zákazníky.

Nahrazujeme klasickou inzerci a zaměřujeme se na zákaznickou zkušenost.

Proto tento web nabízí jen ověřené produkty a řešení. Bez spokojených zákazníků nezazáříte. Stejnou příležitost být vidět mají malí i velcí dodavatelé bez ohledu na rozpočet (což o mediálním trhu neplatí).

Spokojené zákazníky zde reprezentují jejich "reference".

Není reference jako reference

Snad každý dodavatel má svojí internetovou stránku s referencemi. Někdy tam najdete jen logo, jindy pár vět o nasazení konkrétního produktu. A občas i docela pěkný příběh, kde se zájamce může poučit. A to je směr, se kterým bychom rádi pomohli.

Proč jsme vybudovali platformu Digitálního průvodce?

  • jednostrannost - neposkytují dostatečnou variabilitu, jsou o jednom řešení konkrétní firmy,
  • dostupnost - reference rozmístěny na mnoha stránkách různých dodavatelů,
  • úplnost - často nepokrývají odpovědi na otázky zákazníka, který hledá řešení,
  • struktura - různorodý obsah, složitá orientace.

Proto jsme upravili obsah referencí a nazvali je zákaznické příběhy.

přestoře obsah příběhů není plně závazný, měl by poskytovat odpověď na několik oblastí.

  • Výchozí situaci firmy a očekávání (obavy),
  • způsob výběru dodavatele,
  • motivaci a co bylo impulsem ke změně,
  • zkušenost (kladnou, zápornou) s implementací,
  • jak dodavatel řešil různé situace.

Vhled do motivace zákazníka, do realizačních obtíží a následně pohled na celkový výsledek umožní dalším zrealističtit očekávání.

Příběhy mají snížit nejistotu zákazníka. Redukovat obavy z nového a ukázat reálné možnosti.

Realistická očekávání

Málokdo dnes uvěří klasickým marketingovým „plátkům“ o světě bez problémů a produktech, co jsou lékem na vše. Proto ukazujeme skutečné příběhy. S reálným průběhem.

Na IT projektů a podobných si všichni oddechnou. A jdou řešit něco dalšího. Pochopitelné. Ale rádi bychom vás přesvědčili, že má smysl se zastavit a zaznamenat zkušenost. Jak z obchodních důvodů, tak interních.

IT je o důvěře. Díky uvěřitelným příběhům důvěru dodavatel vzbudí snáze. V příbězích, kde se řešily problémy, je zkušenost. A příběhy lze interně sdílet!

Dodavatelé získají cenný materiál pro školení obchodníků.
Zákazníci informaci, na co se připravit.

Příběh naznačí potřebné podmínky pro úspěch řešení. Zákazník může snáze odhadnout, zda dané řešení je tím pravým lékem.

K tomu, abychom tuto vlastnost naplnili, je potřeba zpracovat reference formou zákaznického příběhu. S tím pomáháme.

Zákaznický příběh je král

Vytvoření zákaznického příběhu je pracnější. Ale stojí to za to. Čtenáři to ocení. A budou chtít o reálné zkušenosti hlavních aktérů slyšet více .

Příběhy oceňuje i Digitální průvodce a posílá je na první místa všech žebříčků.

Jak? Každá reference získává body za obsah. Propracované příběhy jich dostanou až 9x více. Body za příběhy, reference či loga se sčítají u produktů a dodavatelů. A v rámci oborů, oddělení, problémů vypisujeme výsledky řazené dle získaných bodů.

Když k tomu přidáte vyšší návštěvnost díky častějšímu zobrazení, kvalitní příběh má u nás viditelnost zajištěnou.

Přitom již existence zákaznického příběhu samo o sobě znamená schopnost dodavatele dodat dobrý výsledek.

Naším cílem je agendu referencí udělat tak, aby reálně pomáhaly zákazníkům. Ne jako pouhá vývěska zvučných firemních log.

Digitální PRŮVODCE vs. CESTA

Digitální průvodce
provádí vyzkoušenými řešeními.

  • Zákaznické příběhy (reference) jsou klíčové.
  • Řešení nabízí dle zkušenosti zákazníků.
  • Software je až jako poslední informace.
  • Jen pro dodavatele s příběhy a referencemi.

Digitální cesta
ukazuje nabídku na trhu.

  • Klíčové jsou produkty a řešení.
  • Zobrazíte si přehledy podle kategorií.
  • Zaměřuje se na možné cesty řešení problému.
  • Reference a příběhy nejsou podmínkou.

Obě aplikace se vzájemně doplňují a tvoří jednu platformu. IT odborníci ocení přehledy dostupných řešení na trhu, business uživatelé spíše Průvodce zaměřeného na inspiraci.

Přidat se může každý

Jste dodavatelem a máte spokojené zákazníky s vašimi digitálními službami? Jste ochotni odpracovat/doplit reference o další fakta? Ozvěte se nám. Nabízíme širokou škálu služeb. Navíc, základní spolupráce je u nás zdarma.

Vítáme spolupráci i s uživateli informační technologie. Rádi ukážeme, jak se snažíte nabídnout svým zákazníkům lepší služby. Jak při tom využíváte ICT technologie. Vaše cesta může inspirovat jiné firmy. A ty se třeba stanou vašimi zákazníky...

Nebo jen pro lepší svět...

Jak dodavatelé, tak firmy, které podporují digitalizaci se mohou stát našimi partnery.

Jak probíhá diskuze o spolupráci s dodavateli

Postup spolupráce je individuální. Záleží na vašich cílech a záměrech. Současně i na dostupnosti obsahu, který máte připravený. Obecně si uděláme "přípravu" a pak se pobavíme o možnostech.

  • Projdeme si váš web a navrhneme co a jak.
  • Zavedeme vaši firmu na Digitální cestu včetně vašich produktů (podklady z webu/od vás).
  • Pošleme vám unikátní odkaz na administraci, kde vidíte dostupné funkce a možnosti.
  • Spojíme se s Vaší kontaktní osobou a probereme další kroky.

Vysvětlíme vám, jak web funguje. Co udělat, abyste byli vidět. Probereme obsah, který máte hotový.

Dohodneme, jak budeme zpracovávat reference a vaše příběhy. Co máme udělat, když nás kontaktují zákazníci a případně, zda máte zájem využít naše další služby.

Dalšími službami mohou být:


Digitální průvodce - zlepšení firemních procesů s ICT