Zlepšit či vyřešit

Agenda advokátní kanceláře

Všechny dokumenty k případu v elektronickém spisu, kdykoliv dostupném na tabletu nebo mobilu. Evidence úkolů a odpracované práce pro zákazníka. Automatizované vytvoření faktury. A další úkoly v rámci agendy advokátních kanceláří.

Řešení

Advokátní kancelář si může agendu vést v různých systémech. Například v univerzálním dokumentačním systému. Zde si musí vše nastavit a výsledek nebude nikdy takový, jako nabízí software pro advokátní kanceláře.

Zde využijete propojení jednotlivých procesů a dokumentů do spisů, měření času na projektu, automatické generování faktur. Přitom vám zbyde čas na práci pro klienty...

Zkušenosti jiných firem

 Zákaznické příběhy (reference) - reálné zkušenosti z řešení Agenda advokátní kanceláře. Přečtete si, jaké benefity získaly jiné firmy.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Spisy na jednom místě včetně emailové a papírové pošty, přehled odpracované práce pro jednotlivé klienty, fakturace a...

  2. Document Management System řeší životní cyklus dokumentů. Od jejich vzniku, publikaci po archivaci a skartaci. DMS systémy...




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.