Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Pro potřeby práva (a účetnictví) je potřeba znát původ elektronických dokumentů a zajistit jejich neměnnost v čase. Protože elektronické verze dokumentů lze běžně...
Sdílení faktur a objednávek s firmou, která vám vede účetnictví, znamená předávat dokumenty. Často fyzické. Což zdržuje, v účetním systému nejsou poslední...
Přijatá faktura putuje fyzicky. S košilkou, do které je zaznamenáváno, kdo kdy danou fakturu schválil. Nepraktický stav, kdy v podstatě nelze dohledat, jaké faktury jsou...
Daňové doklady uložené v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry aby byly zajištěny základní zásady vedení účetnictví. Pokud toto zajistíte,...
Faktury představují administrativní zátěž pro firmu. Vzhledem k daňovým dopadům, musíte zajistit archivování faktur dle zákona. I přes digitalizaci je vydáváno...