Zlepšit či vyřešit

Převod daňových dokladů do elektronické podoby

Daňové doklady uložené v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry aby byly zajištěny základní zásady vedení účetnictví. Pokud toto zajistíte, zákon vám nebrání ve vedené elektronické evidence.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které...

  2. Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se...

  3. Právně závazné dokumenty v elektronických systémech opatřené elektronickým podpisem je musí mít pravidelně obnovované...

Dodavatelé se zkušeností

 Seznam ověřených dodavatelů, kteří řešili Převod daňových dokladů do elektronické podoby.

Popis

Digitalizace je provedena typicky skenováním s připojením elektronického podpisu a časového razítka. To zajistí, že dokument bude možné považovat za věrohodný a obsahově neměnitelný. Možnost dlouhodobé čitelnosti zajistíte formátem, který je určen pro archivaci (typicky PDF-A, není podmínkou).

K digitalizaci můžete využít služeb dodavatelů k jednorázové digitalizaci nebo autorizovaných pracovišť (jako např. Check Point).

Další možností je pořízení vlastního řešení. Dokumenty naskenujete a uložíte je v systému s digitálním podpisem a časovým razítkem.

Pro řešení byly využity tyto produkty

 Seznam produktů, které byly nasazeny pro výše uvedené referenční případy.




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.