Zlepšit či vyřešit

Předávání účetních dokladů se zákazníkem

Sdílení faktur a objednávek s firmou, která vám vede účetnictví, znamená předávat dokumenty. Často fyzické. Což zdržuje, v účetním systému nejsou poslední dokumenty a nese s sebou i další náklady.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Sdílet dokumenty s externisty naráží na základní problém. Přístup do vnitrofiremní sítě. Řešením jsou různé typy...

  2. Spolupráce na dokumentech s dodavatelem, zákazníkem nebo externími pracovníky je čím dál potřebnější. Pokud nechcete...

Dodavatelé se zkušeností

 Seznam ověřených dodavatelů, kteří řešili Předávání účetních dokladů se zákazníkem.

Popis

Fyzické předávání dokumentů vyřešíte pouze tak, že faktury, objednávky, platební příkazy a jiné převedete do elektronické podoby. Digitalizujete.  Ať s vytěžením dat (například čísel objednávek, faktur, adres, apod.), nebo jen s rozpoznáním textu. Tato data lze již pohodlně předávat.

Přitom řešením je forma dokumentačního systému, který vám umožní sdílení dokumentů mezi firmami.

Pro řešení byly využity tyto produkty

 Seznam produktů, které byly nasazeny pro výše uvedené referenční případy.




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.