Archivaci faktur, tj. již vzniklých papírových dokumentů, můžete řešit těmito způsoby:
Přitom je vhodné postupně papírové faktury maximálně eliminovat a tím i nutnost fyzické archivace. Faktury v elektronické podobě archivujete bez nároků na fyzické místo, rychle vyhledáte a automaticky skartujete.
Outsourcing archivace faktur, ale i jiných dokumentů je jednou z možností, jak snížit administrativní zátěž pro firmu. Pokud se chcete zbavit agendy se zaváděním faktur, objednávek apod do podnikových systémů, je zde další možnost - outsourcovat celý proces fakturace.
Převedení aktivit (procesu) na externího dodavatele vám dá nové možnosti. Díky tomu, že externí firma využívá digitalizační linku s vytěžováním dat, je schopna vám předat digitalizované faktury přímo do vašeho informačního systému.
Nebo budete mít k dispozici webové rozhraní, kde si faktury můžete prohlížet, nechat schvalovat a případně i archivovat s dodržením všech náležitostí daných zákonem.
Nejlepší papír je ten, který vůbec nevznikne. Předává se okamžitě, nezabírá místo, snadno se sdílí a ani jeho uchování nemá většinou vliv na jeho kvalitu.
Se zavedením elektronické výměny dat (EDI - Electronic Data Interchange) získáte:
Nasadili jste řešení, které zlepšilo život vašim zákazníkům? Zde se můžete pochlubit, varovat ostatní a přitom třeba získat nového zákazníka.
Řešili jste podobný problém nebo máte zkušenosti v této oblasti? Kontaktujte nás a pomozte vylepšit obsah této stránky.
Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.