Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
 x
Jakou agendu u dokumentů řešíte
 x
Aktuálně dokumenty digitalizovány
 x
Chcete sjednotit práci s dokumenty v celé firmě?
 x
Pro jak velký počet uživatelů
Kolik zhruba uživatelů bude využívat řešení? Jeden, pár nebo stovky uživatelů? Robustnost celého řešení se často odvíjí od množství uživatelů.

Víme, jak řešit

Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově...
Dokumenty zákazníků, smlouvy, nabídky, objednávky, faktury si často řeší každý obchodník po svém. Problémy nastanou, když na daném případě pro zákazníka...
Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Sdílení faktur a objednávek s firmou, která vám vede účetnictví, znamená předávat dokumenty. Často fyzické. Což zdržuje, v účetním systému nejsou poslední...
Dokumenty obvykle ukládá každý zaměstnanec po svém. Pokud nevyužívá moderního řešení, relativně často dochází ke ztrátám dokumentů. Buď díky uživateli, nebo...
Nová evropské nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR - General Data Protection Regulation) nařizuje firmám jednotně nakládat s osobními údaji fyzických osob a...
Máte smlouvy archivované v zamčené skříni? A kopie si někde uchovávají obchodníci? Často vás kontaktují, že chtějí starší smlouvu? Že svoji kopii nemohou najít....

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.