Každá firma generuje v rámci podnikatelské činnosti smlouvy. Čím větší, stává se ze smluv rozsáhlá agenda. A po čase se jejich počet neuvěřitelně zvětší. Některé jsou platné, jiné už ne. Na nějaké nikdy už nešáhnete, jiné budete potřebovat za 5 let. To zvlánout není úplně triviální. Navíc zaměstnanci se ve firmách mění...
Zkusíme vás prověst možnostmi, jaké máte v digitálním světě (tj. pomíjíme papírový dokument s košilkou, co asistentka přenáší od jednoho šéfa k druhému).
Můžete řešit problematiku smluv celkově - celý jejich životní cyklus - od tvorby přes schválení po archivaci. Pak se nevyhnete systému, který vám usnadní elektronický oběhu. Nebo se zaměříte pouze na archivaci s možností vyhledání - zde vám bude stačit jednoduchý dokumentační systém. Pokud využíváte elektronických podpisů, pak uvítáte funkci důveryhodného archivu.
A využíváte-li stále papírových smluv, využijete řešení pro digitalizaci a následnou archivaci.
Nasadili jste řešení, které zlepšilo život vašim zákazníkům? Zde se můžete pochlubit, varovat ostatní a přitom třeba získat nového zákazníka.
Řešili jste podobný problém nebo máte zkušenosti v této oblasti? Kontaktujte nás a pomozte vylepšit obsah této stránky.
Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.