Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
 x
Jakou agendu u dokumentů řešíte
 x
Aktuálně dokumenty digitalizovány
 x
Chcete sjednotit práci s dokumenty v celé firmě?
Plánujete sjednotit přístup v celé firmě, nebo řešíte jen konkrétní agendu/oddělení/proces. Některá řešení jsou specializovaná a nabídnou vám specifické funkce na klíč. Naopak univerzální řešení musíte nastavovat od nuly.

Víme, jak řešit

Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově...
Dokumenty zákazníků, smlouvy, nabídky, objednávky, faktury si často řeší každý obchodník po svém. Problémy nastanou, když na daném případě pro zákazníka...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Pro potřeby práva (a účetnictví) je potřeba znát původ elektronických dokumentů a zajistit jejich neměnnost v čase. Protože elektronické verze dokumentů lze běžně...
Máte smlouvy archivované v zamčené skříni? A kopie si někde uchovávají obchodníci? Často vás kontaktují, že chtějí starší smlouvu? Že svoji kopii nemohou najít....

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.