Vhodné řešení

Systémy pro archivaci účetních dokladů 

Daňové doklady v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry, aby byly naplněny zásady vedení účetnictví. Například se jedná o elektronický podpis a pravidelně obnovované časové razítko. Proto dává smysl využít systémy pro archivaci.

Výběr řešení

Účetní jednotky mají povinnost účetní doklady archivovat 5 až 10 let. 

Převodem na pelektronickou formu získáte mnohé výhody. Digitalizace je provedena typicky skenováním, ofocením dokladu nebo rovnou přijetím v elektronické podobě. 

V rámci uložení je nutno připojit elektronický podpis a časové razítko. To zajistí, že dokument bude možné považovat za věrohodný a obsahově neměnitelný. Možnost dlouhodobé čitelnosti zajistíte formátem, který je určen pro archivaci (typicky PDF-A, není podmínkou). 

Listinné doklady můžete skartovat a u elektronických nastavíte skartační lhůty. Pokud k dokumentům má mít někdo přístup, nastavením přístupových práv jej zajistíte.

Ušetříte na skladování, zajistíte dohledatelnost a snadnou skartaci.

Archivační systémy vhodné pro účetní doklady

 Seznam produktů nebo služeb pro  Systémy pro archivaci účetních dokladů.
Nalezeno: 13 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.