Ve firmě vznikla jasná dokladová linka, kde všichni dotčení uživatelé mají přehled, kde se jejich doklady nacházejí. Přitom nedochází k prodlení při schvalování ani ke ztrátám účetních dokladů.
Dodavatel: Jaspar s.r.o.
Rok realizace: 2018
Auto Anex
http://www.autoanex.cz/
Autorizovaný prodejce a servis automobilů Škoda/Volkswagen.
Společnost Auto Anex s.r.o. vznikla v roce 2004 a do téhož roku sahá i tradice servisu a prodeje vozů značky Volkswagen. Postupně bylo vybudováno rozsáhlé servisní zázemí. Postupně bylo vybudováno příjemné prostředí nejen pro naše zákazníky z oblasti servisu, prodeje a náhradních dílů, ale i pro širokou klientelu, která zde může najít komplexní síť obchodů a služeb, tak aby se k nám všichni rádi vraceli.
Kromě kompetentních prodejců i servisních techniků nabízíme našim zákazníkům mnoho dalších služeb: výhodné zprostředkování leasingu či úvěru, pojištění vozů, zapůjčení náhradních vozů, odtahovou službu atd.
Doklady se ve firmě nedostávaly v čas do účtárny a často byly zaúčtovány bez předchozí kontroly. Současně zastaralé softwarové vybavení neposkytovalo dostatečný komfort a zjednodušení práce pro účetní.
Díky účetnictví postaveném na operačním systému MS-DOS bylo v podstatě nemožné sehnat kvalitní účetní.
Pořízení účetního software Pohoda s partnerským produktem firmy Jasper Důvěryhodný Archiv pro kontrolu nad účetními dokumenty včetně jejich digitalizace.
Nasazení moderního účetního software Pohoda s rozšířením o Důvěryhodný Archiv nám zajistilo kontrolu nad tokem dokumentů ve firmě, schvalování jednotlivých dokumentů a možnost vkládat dokumenty odkudkoliv.
Po zaúčtování dokáží každý doklad rychle dohledat, případně se podívat na doklad online (https odkaz). Na kartě dokumentů přehledně zobrazená historie dokladů umožňuje zpětně určit, jak se doklad do firmy dostal, kdo ho kdy schválil a i zaúčtoval.
Každý ve firmě ocení něco jiného. Majitel má náhled dokladů a účetnictví online. Asistentka rychlý nástroj na jejich správu dokladů. Finanční ředitel nemusí hledat doklady na schválení po celé firmě, ale najde je na jednom místě.
Zautomatizovala se část dokladů, kdy účetní již má doklady zaúčtované. A náhled na historii dokladů také již využili.
Vedle profesionálního vedení účetnictví, daňové evidence, daňového poradenství a zpracování mezd nabízíme především optimalizaci Vašich nákladů a zjednodušení Vaší práce i péči o Vaši spokojenost.
Zkušenost s dodavatelem při realizaci
Průběh implementace byl hladký. I z důvodu, že se jedná o hotový produkt. Firma Jaspar dala jsné požadavky na přípravu a ty jsme my splnili. Během jednoho dne byl nainstalován účetní software i Důvěryhodný Archiv.