Při řízení zaměstnanců potřebujete pracovat s úkoly a různými nápady. Také občas potřebujete znát stav jako manažer, nebo (interní) zákazník. Stav zakázek, nedokončený vývoj. Obecně úkoly, které má někdo přidělené.
Předkládáme vám seznam řešení, která dokáží sledovat stav prací na jednotlivých úkolech v rámci týmu. Přitom tyto úkoly sdružují do projektů. Přestože se o plnohodnotné projektové nástroje často nejedná, zvládnete s nimi řídit s některými omezeními i projektové portfolio. Jednoduchou agendu týmových úkolů zvládají výborně.
Některý software jsou dostupný pro menší počty uživatelů zdarma. Toto vám dává možnost vyzkoušet, co bude nejvíce vyhovovat vašim potřebám.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Proč používat projektové nástroje na projekty?