Zákaznický příběh

Kompletní agenda personální agentury v DMS

Nasazení moderního dokumentačního systému (DMS M-Files) pro řízení jednotlivých agend personální agentury včetně migrace dat z původního systému. Snahou bylo nalézt plně přizpůsobitelné řešení s možnostmi automatizace, skenování a snadného vyhledávání.

Dodavatel: ALTEC a.s.
Rok realizace: 2017

Zákazník

Obrázek k článku

PROFI-MEN
http://www.profimen.cz/

Personálně poradenská a vzdělávací společnost PROFI-MEN poskytuje komplexní podporu v celém rozsahu řízení lidských zdrojů. Provádění personálních auditů, organizačních auditů, tvorby systémů hodnocení, vzdělávání a motivace zaměstnanců a další.
Velkou pozornost soustřeďuje do oblasti vzdělávání a rozvoje personalistů, HR manažerů a HR specialistů. Do služeb patří také podpora všem zájemcům, kteří hledají nové pracovní uplatnění a seberealizaci.

Co zákazník řešil

Od založení v roce 1994 byly personální agendy vedeny v prostředí Quatro Pro. Jednalo se například o evidenci uchazečů, přiřazování kandidátů a pozic, sledovaní zakázek, automatizované vytváření nabídek a jejich exportování pro vystavení na webu nebo odeslaní e-mailem atp.

S příchodem nových technologií po roce 2010 přestalo být prostředí Quatro Pro výrobcem podporované. Společnost PROFI-MEN byla postavena před rozhodnutí o změně firemního informačního systému. Cílem bylo najít takový systém, do kterého by bylo možné data za období více než dvaceti let naimportovat. Přizpůsobitelnost, využití možností současných technologií a cenová dostupnost byly hlavní požadavky.

Navržené řešení

Rozhodnutí padlo na prostředí, které umožňuje jednoduše zpracovávat dokumenty, protože v této profesi je mnoho informací ukládaných právě ve formě dokumentů. Navíc umožňuje pracovat s daty, jak samostatně, tak i ve spojení s personálními dokumenty a vytvářet firemní agendy.

Využitou funkcionalitou je i scanování dokumentů - poznámky z jednání, k obchodním případům, k řešení zakázek - a jejich ukládání v digitalizované podobě do datového skladu.

Pan Ing. Vladimír Pozdníček si nastavil systém ve spolupráci s dodavatelem M-Files, společností ALTEC, a dále si podle potřeby funkcionalitu prostředí upravuje a doplňuje zcela samostatně. Přímo v prostředí M-Files si tak vytváří a modifikuje agendy a vlastnosti, jako jsou:

  • Uchazeči
  • Firmy / zákazníci Pozice / zakázky
  • Pohovory a jednání
  • Statistiky
  • Diskuse a komentáře
  • Exporty pro publikaci na portále
  • Přístupová práva pro zaměstnance
  • Personální audity
  • Vzdělávací akce
  • Poradenské akce 

Přínosy

Výhodou je bezesporu úspora času, které je dosaženo díky rychlému a přehlednému vyhledávání informací a dokumentů. Důležité je také sdílení dokumentů mezi zaměstnanci firmy, kteří k nim mají snazší přístup. A v neposlední řadě i aktuálnost uložených dat.

V rámci dalšího rozvoje a zkvalitňování svých vnitřních procesů má společnost PROFI-MEN zájem o automatizaci a zajištění workflow ke sledování zpětné vazby u nabídkových řízení, sledování a řízení průběhu řešení zakázek, plnění úkolů na zakázkách, řešení projektů a další. PROFIMEN plánuje také využití M-Files v oblasti řízení a správy dokumentace.

Vyjádření zákazníka

„Používání systému M-Files je velmi intuitivní a lehce ovladatelné. Osobně vítám, že si jako správce mohu přizpůsobit uživatelské prostředí interním potřebám firmy.”

Vladimír Pozdníček, spoluvlastník PROFIMEN

Neočekávané přínosy

Toto řešení otevřelo možnosti k další automatizaci a workflow pro sledování zpětné vazby u nabídkových řízení, řízení průběhu zakázek, plnění úkolů a projektů a další.

PROFIMEN plánuje také využití M-Files v oblasti řízení a správy dokumentace v rámci:

  • personálních a organizačních auditů,
  • redesignu popisů pracovních pozic pro zákazníky,
  • tvorby systémů pravidelného hodnocení zaměstnanců,
  • zpracování hodnocení zaměstnanců metodou 360°zpětné vazby,
  • dotazníkových šetření a motivačních analýz,
  • analýz vzdělávacích a rozvojových potřeb.

Zkrátka všude tam, kde je třeba pracovat s větším počtem dokumentů a mít je dobře organizované a vyhledatelné.


Postaveno na produktech/službách


Dodavatel

Dodavatel řešení komplexních podnikových informačních systémů (ERP) pro segment středních průmyslových podniků v ČR.

ALTEC a.s.
info@altec.cz

Poděbradova 2014
Dvůr Králové nad Labem
54401


Dodavatel: ALTEC a.s.

Vloženo: 2018