Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Obchod).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Přehled o dodávkách zákazníkům

Čekají zákazníci na objednané služby, ale vy jako obchodníci nemáte informace, v jaké fázi se realizace nachází? Musíte složitě shánět informace o stavu zakázky? Kdy bude hotovo?
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Přehled o dodávkách zákazníkům. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Obchod.

Jak řešit

Pokud obchodník nedokáže relativně rychle zjistit, v jakém stavu se zákazníkova objednávka nachází, zahrává si s důvěrou, kterou u zákazníka často pracně budoval. 

Řešením je jak organizace realizačního procesu, tak nasazením systému, ve kterém bude přehled o stavu jednotlivých zakázek. Toto vám umožní nejen být důvěryhodní pro zákazníky, ale i vyhodnocovat proces a pracovat na jeho zrychlení nebo zlevnění.



Aktivity k vyřešení Přehled o dodávkách zákazníkům
1 Využití software pro řízení úkolů po projektech
2 Využití software pro řízení týmových úkolů
3 Výběr systému na řízení firemních procesů
4 Systémy pro automatizaci procesů

Jak řešily jiné firmy

 Přehled o dodávkách zákazníkům řešily další firmy. Přečtěte si jak a jaké benefity tím získaly. Čeho se vyvarovat a jaké zkušenosti měly s dodavatelem.

Přehled řešení

1 Využití software pro řízení úkolů po projektech

Jednodušší verze software pro řízení projektů. Umožňují plánovat a sledovat jednotlivé projekty a jejich úkoly. Samozřejmostí je přehled aktuálních činností s informací, kdo na nich právě pracuje. Příjemci úkolů vkládají informace o míře rozpracovanosti.

2 Využití software pro řízení týmových úkolů

I v malém týmu potřeba sledovat stav úkolů. Třeba proto, že někdo další čeká na výstupy. S tím pomohou nástroje pro týmové úkoly nebo projektové řízení. Najdete zde přehled software a jak vybrat produkt na řízená týmových úkolů.

3 Výběr systému na řízení firemních procesů

Implementace řešení pro automatizaci a měření procesů procházejících mnoha odděleními a využívajících dalších firemních systémů. S možností modelování, optimalizace a zobrazení manažerských reportů na míru.

4 Systémy pro automatizaci procesů

Získáte přehled o každém procesu - workflow. Spuštěním například realizace zakázky budete mít přehled, ve které fázi se realizace nachází a kdo na ní pracuje. Bonusem jsou data pro vyhodnocování například doby trvání nebo pro hledání kapacitních problémů.

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Přehled o dodávkách zákazníkům. Čím začít, na co nezapomenout.

Prvním důležitým bodem je cíl a vaše situace. Chcete jen jednoduchý přehled? Nebo naopak se vaše organizace rozrostla a nízký přehled o aktivitách je zřejmý napříč mnoha týmy. Máte mnoho procesů a různých produktů? Dodáváte podobné služby všem zákazníkům, nebo je každá zakázka úplně jiná? 

Od toho se bude i odvíjet i řešení:

  • podobné služby/produkty všem zákazníkům a jste větší firma - důraz na procesní řízení, kdy nastavíte postupy, pravidla a pro okamžitý přehled i nástroj pro měření/sledování stavu. Případně elektronické workflow,
  • zakázková výroba, pokaždé jiné řešení - vhodné postupy projektového řízení - pak využijete i nástroje pro řízení projektového portfolia případně menší firma software pro týmové úkoly sdružené do projektů,
  • menší tým - aplikace pro týmové úkoly.

Výše uvedené nástroje nazaručí:

  • disciplínu - pokud zpracovatelé nebudou aktualizovat stavy svých úkolů, mnoho toho nezjistíte,
  • proces a postupy - ty musíte nastavit sami a vhodnými organizačními opatřeními zainteresovat i ostatní,
  • přístup vašich zaměstnanců k zákazníkům.
  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.