Pokud obchodník nedokáže relativně rychle zjistit, v jakém stavu se zákazníkova objednávka nachází, zahrává si s důvěrou, kterou u zákazníka často pracně budoval.
Řešením je jak organizace realizačního procesu, tak nasazením systému, ve kterém bude přehled o stavu jednotlivých zakázek. Toto vám umožní nejen být důvěryhodní pro zákazníky, ale i vyhodnocovat proces a pracovat na jeho zrychlení nebo zlevnění.
Jednodušší verze software pro řízení projektů. Umožňují plánovat a sledovat jednotlivé projekty a jejich úkoly. Samozřejmostí je přehled aktuálních činností s informací, kdo na nich právě pracuje. Příjemci úkolů vkládají informace o míře rozpracovanosti.
I v malém týmu potřeba sledovat stav úkolů. Třeba proto, že někdo další čeká na výstupy. S tím pomohou nástroje pro týmové úkoly nebo projektové řízení. Najdete zde přehled software a jak vybrat produkt na řízená týmových úkolů.
Implementace řešení pro automatizaci a měření procesů procházejících mnoha odděleními a využívajících dalších firemních systémů. S možností modelování, optimalizace a zobrazení manažerských reportů na míru.
Získáte přehled o každém procesu - workflow. Spuštěním například realizace zakázky budete mít přehled, ve které fázi se realizace nachází a kdo na ní pracuje. Bonusem jsou data pro vyhodnocování například doby trvání nebo pro hledání kapacitních problémů.
Prvním důležitým bodem je cíl a vaše situace. Chcete jen jednoduchý přehled? Nebo naopak se vaše organizace rozrostla a nízký přehled o aktivitách je zřejmý napříč mnoha týmy. Máte mnoho procesů a různých produktů? Dodáváte podobné služby všem zákazníkům, nebo je každá zakázka úplně jiná?
Od toho se bude i odvíjet i řešení:
Výše uvedené nástroje nazaručí: