Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Projektová kancelář).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Přehled postupu prací na projektu

Každý projekt generuje množství úkolů které zpracovávají další zaměstnanci? Nemáte přehled, kdo na čem pracuje? Jak jednotlivé úkoly ovlivní jiné? Musíte neustále volat a dotazovat se na splnění úkolu (dodání výstupů)?
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Přehled postupu prací na projektu. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Projektová kancelář.

Jak řešit

O stavu prací na projektu se dozvíte na klasické projektové schůzce. Nebo postupně všechny členy týmu obvoláte, a zjistíte, jak se věci mají.

V dnešní - digitální - době je snazší využít specializovaný software. Tam přehledně vidíte, kdo na jakých úkolech pracuje. A pokud není aktualizovaný stav daného úkolu, jednoduše elektronicky požádáte o informaci. V dobrých rukou jsou tyto nástroje k nezaplacení. Přitom mnoho z nich autoři nabízejí zdarma!

Přehled postupu prací na projektu lze řešit různými cestami:
Aktivity(filtrování tlačítky):
1 Využití software pro řízení úkolů po projektech
2 Využití online aplikace pro řízení projektů
3 Software pro řízení projektů zdarma
4 Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu

Jak řešily jiné firmy

 Přehled postupu prací na projektu řešily další firmy. Přečtěte si jak a jaké benefity tím získaly. Čeho se vyvarovat a jaké zkušenosti měly s dodavatelem.

Přehled řešení

1 Využití software pro řízení úkolů po projektech

Jednodušší verze software pro řízení projektů. Umožňují plánovat a sledovat jednotlivé projekty a jejich úkoly. Samozřejmostí je přehled aktuálních činností s informací, kdo na nich právě pracuje. Příjemci úkolů vkládají informace o míře rozpracovanosti.

2 Využití online aplikace pro řízení projektů

Přehled software, který vám umožní řídit projekty bez nutnosti instalovat aplikace do počítače. Informace máte pak k dispozici kdekoliv a z libovolného zařízení. Mobilní přístup umožňuje i vkládání změn a aktualizací. Informacím dostupné i členům týmu.

3 Software pro řízení projektů zdarma

Pokud chcete začít s projektovým řízením, nebo máte pár projektů, postačí vám software, který můžete užívat zdarma. Jakmile poznáte užitek programů, nebude pro vás problém si za jeho užití zaplatit. Ideální i pro vyzkoušení před rozhodnutím o koupi.

4 Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu

Pokud máte větší tým a každý má přiděleno 10 a více úkolů, stává se sledování úkolů noční můrou. Pro všechny. Proto se nabízí využití digitální cesty, kdy úkoly jsou pěkně na serveru s přiřazenou zodpovědností, aktualizací stavu a prioritou.

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.