Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Obchod).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Nedostupnost starších zákaznických smluv

Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově náročný proces dohledávání starých smluv. A které verze jsou poslední.
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Nedostupnost starších zákaznických smluv. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Obchod.

Jak řešit



Aktivity k vyřešení Nedostupnost starších zákaznických smluv
1 Zrušení fyzického archivu dokumentů
2 Jednorázová digitalizace
3 Implementace dokumentačního systému

Jak řešily jiné firmy

 Nedostupnost starších zákaznických smluv řešily další firmy. Přečtěte si jak a jaké benefity tím získaly. Čeho se vyvarovat a jaké zkušenosti měly s dodavatelem.

Přehled řešení

1 Zrušení fyzického archivu dokumentů

Narůstá vám množství papírových dokumentů a nemáte je kde skladovat? Využijte elektronickou verzi archivu, která je z pohledu českého práva vhodná na smlouvy, faktury i pracovně-právní dokumenty. Zrušit papírový archiv je dnes možné.

2 Jednorázová digitalizace

Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se rozhodli přestěhovat firmu do nové lokality již bez papírového archivu? Využijete službu jednorázové digitalizace dokumentů.

3 Implementace dokumentačního systému

Document Management System řeší životní cyklus dokumentů. Od jejich vzniku, publikaci po archivaci a skartaci. DMS systémy obsahují i řešení řízeného oběhu dokumentu (schvalování, připomínkování apod.). Nasazením dokumentačního systému zrychlíte procesy.

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Nedostupnost starších zákaznických smluv. Čím začít, na co nezapomenout.

Řešením je využití elektronických systémů pro dokumenty, převod papírových dokumentů do elektronických archivů a přidělení přístupových práv dle rolí jednotlivých pozic.

  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.