Vhodné řešení

Využití DMS pro správu datových schránek 

Pravidelná kontrola datových schránek, zajištění oběhu korespondence a přehled o stavu zpráv je se standardním rozhraním administrativně náročná. Proto Document Management systémy (DMS) přicházejí s integrovanou funkcí přístupu do datových schránek.

Výběr řešení

Využití systému pro správu dokumentů (DMS) má mnoho výhod. A jednou z nich je i integrovaný přístup k datovým schránkám (funkcionalitu obsahují jen některé systémy).

Dokumentační systém se spojí s datovými schránkami a přijme všechny zprávy. Uloží je do svého úložiště a následně spustí workflow - oběh zprávy po firmě. Současně může být hlídán termín vyřešní zprávy.

Další funkcionality jsou obvykle trvalá archivace, komfortní vyhledávání, uchování historie (co se se zprávou dělo), správa více datových schránek najednou, řízení přístupových práv ke zprávě.

Dokumentační systémy s přístupem do datových schránek

 Seznam produktů nebo služeb pro  Využití DMS pro správu datových schránek.


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis

Dokumentační systémy (DMS) s funkcionalitou elektronického workflow a integrací na datové schránky zajistí pravidelné:

  • vybírání zpráv,
  • notifikaci na zodpovědné zaměstnance,
  • uložení zprávy v dokumentačním systému,
  • kontrola stavu a vyřešení zprávy,
  • dlouhodobou archivaci zprávy.

Jelikož dokumentační systémy jsou univerzálními nástroji, nejen že vám pomohou s datovými schránkami, ale získáte i možnost lépe řídit životní cyklus dokumentů ve firmě, včetně elektronického oběhu. Toto je výhoda oproti specializovanému software pouze pro datové schránky.