Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Všichni zaměstnanci mají odkudkoli a kdykoli přístup k důležitým informacím
a možnost vzájemné spolupráce. K dispozici jsou různé formy interakce: lze vytvářet témata, odesílat zprávy anebo chatovat. Riziko, že by u někoho uvízla nějaká důležitá informace, se snižuje díky přehlednému sledování změn.
V systému se mohou snadno přidělovat a přijímat různé typy úkolů, není nutné si je pamatovat anebo si je někam zapisovat. K jednotlivým úkolům můžeme pomocí několika kliknutí přiřadit dokumenty a nastavit termíny: již vás nebude frustrovat neustálé hledání a nedostatek informací. S pomocí funkce výpisu úkolů nemusíme obtěžovat kolegy, abychom viděli, v jakém stavu se nacházejí určité úkoly.
S využitím přiřazení pracovních postupů k dokumentům anebo pracovníkům se může inteligentně automatizovat provoz společnosti. Grafické zobrazení diagramů procesů podporuje přehlednost, každému budou cíle
a požadavky jasné. Sledování je jednoduché: účastníci i majitel určitého procesu vidí aktuální stav pracovního procesu.