Zákaznický příběh
Navigo3 ve firmě HBH Projekt

Zákazník
HBH Projekt - projektová a konzultační kancelář

Dodavatel
Navigo Solutions s.r.o.
Co na stránce najdete?
Zákaznický příběh
Rozlišujeme mezi Logem, Referencí a Zákaznickým příběhem.

Logo je prosté uvedení, že dodavatel implementoval nějaký produkt nebo dodal služby.

Reference je již detailnější popis toho, co bylo dodáno včetně např. vyjádření zákazníka.

Zákaznický příběh je o motivech a zákazníkovi. Proč firma potřeboval vyřešit nějaký problém, co podnikla a jak to celé dopadlo. A co nikdo nečekal. Ať pozitivního, nebo negativního. Důležitá je i reakce dodavatele a úroveň spolupráce.

Digitální cesta je postavena na Zákaznických příbězích. Jen ty jsou schopny zachytit poučení a přitom motivovat k zavádění zlepšení.

Každý příběh je navázán na problémy, které zákazník vyřešil.

Pokud byste chtěli reference konkrétního dodavatele, najdete jej fulltextově:

Navigo3 ve firmě HBH Projekt pro HBH Projekt - projektová a konzultační kancelář

V Navigu dnes máme kompletní přehled o portfoliu projektů včetně strukturálního a finančního plánování pracovních výkazů.

Dodavatel: Navigo Solutions s.r.o.
Rok realizace: 2013

Zákazník

Obrázek k článku

HBH Projekt - projektová a konzultační kancelář
https://www.hbh.cz/

Jsme nezávislá společnost inženýrů, specialistů a konzultantů nabízející široké spektrum profesionálních služeb v oblasti dopravní infrastruktury.
Mnohaleté zkušenosti našich expertů ze stovek úspěšně dokončených projektů a naše schopnost sestavit tým dle potřeb a požadavků klienta nám umožňuje dosahovat excelentních výsledků i na těch nejkomplikovanějších a nejrozsáhlejších projektech.

Co zákazník řešil

Stávající řešení evidence projektů nemělo všechny potřebné funkce a dále se nerozvíjelo. Současně nebylo možno přehledně zobrazit klíčové ukazatele u projektů.

Potřebovali jsme snadno plánovat a evidovat odpracovanou činnost u jednotlivých projektů. Důvodem pro výběr nového systému byla i potřeba multiměnového řešení projektů - pro zpracování českých i slovenských zakázek.

Hledali jsme přehledný a flexibilní systém. Důležitá pro nás byla webová dostupnost systému odkudkoliv.

Navržené řešení

Volili jsme mezi systémy Navigo3, QI, Helios a Deltek. Navigo3 nás přesvědčilo svým zaměřením na vedení zakázek při zachování jednoduchosti, přehlednosti, při přiměřených nákladech.

Přínosy

V Navigu momentálně vedeme přes 2000 projektů. U všech máme okamžitý přehled o stavu a bilanci. Predikce výsledku zakázek nás upozorní na neoptimální vývoj projektu. Možnost zobrazení projektů jednotlivě či souhrnně, po dílčích částech, či při rozpadu na jednotlivé položky systém umožňuje včasnou identifikaci problémů a jejich příčinu.

  • Spolupráce
  • Lepší řízení
  • Stav zakázek
  • Obnova zastaralého SW

Vyjádření zákazníka

„Služba Navigo3 nahradila naše původní řešení zakázkového systému. Společnosti přinesla kompletně cloudové a tedy v zásadě „bezstarostné“ řešení pro plánování a řízení projektů. Oceňujeme nepřetržitý vývoj a zdokonalování systému a zcela transparentní řešení multiměnovosti, které umožnilo nasadit systém ihned i pro naše slovenské kanceláře.”

Ondřej Budík, projektový ředitel HBH Projekt

Neočekávané přínosy

S pomocí indikátorů výkonnosti jsme schopni získávat i data pro podporu strategického řízení celého našeho portfolia. Také se nám daří lépe využívat kapacitu celé společnosti.

Zlepšení a vyřešené problémy

 Firemní problémy a zlepšení, které byly řešeny v rámci tohoto příběhu (reference).
  • 1 Přehled o stavu projektů
    Chybí přehled o aktuálním stavu projektů ve firmě. Projektové reporty jsou posílány emailem. Nepravidelně. Obtížná konsolidace do jednoho pohledu. Stav prací na projektech je zdrojem častých dotazů.
  • 2 Využití zdrojů na projektech
    Přehled lidí a jejich využití, dostupných kapacitách, přetížení a rezervací je základem úspěšného řízení projektů. Především v multi-projektovém prostředí, kdy o jedny a tytéž zdroje soupeří více projektů a o konflikty v alokaci není nouze.

Poučení

Jediným kamenem úrazu Naviga pro nás byla absence multiměnovosti, kterou během krátké doby na náš požadavek do systému doplnili. Z našeho popudu také k možnosti výběru prací přidali do systému i možnost konkrétních alokací na jednotlivé pracovníky. Po prvním krátkém zaškolení zaměstnanců jsme v roce 2013 spustili testovací provoz. Jeho spuštění ve webovém prohlížeči bylo okamžité. V průběhu prvního měsíce jsme naimportovali nejdůležitější data z dříve užívaného systému. Napojili jsme docházkový systém, abychom ulehčili zaměstnancům vykazování. Do CRM modulu jsme vložili kontakty i s údaji z dosavadních jednání. Na začátku roku 2019 proběhla integrace účetnictví do Naviga, čímž jsme odstranili duplicitu při zadávání údajů.


Postaveno na produktech/službách


  • 1 Navigo3
    Specializovaný projektově orientovaný ERP systém s mnoha unikátními funkcemi, prokazatelně zvyšující efektivitu firmy a zisk ze zakázek. Navigo3 nejen podpoří efektivní řízení zakázek, ale stane se krevním oběhem firmy. Od obchodní příležitosti po fakturu.
    Do aktovky

Dodavatel

Vývoj, zavádění a konzultace nástroje Navigo3 na plánování a řízení zakázek/projektů.

Navigo Solutions s.r.o.
obchod@navigo3.com
+420 603 853 531
Charvatská 1384/2
Brno
61200

Zkušenost s dodavatelem při realizaci

Vstřícný přístup, skvělá podpora při testování, produkt vyvíjený se znalostí požadavků.


Dodavatel: Navigo Solutions s.r.o.

Vloženo: 2019

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.