Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově...
Jedno místo, které bude dohlížet na naplnění role projektového řízení ve společnosti. Nastaví projektové procesy, bude mít přehled o běžících projektech a...
Dokumenty zákazníků, smlouvy, nabídky, objednávky, faktury si často řeší každý obchodník po svém. Problémy nastanou, když na daném případě pro zákazníka...
Zajištění souladu s normami ISO tak, aby vyhověly auditu je výzvou pro všechny organizace. Auditoři se zaměřují na odpovídající řízení procesů, nastavování a...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Neexistující metodika a procesy řízení projektů znamená nejistotu. Nejistotu, jak přijít se zajímavým projektem, jak jej uvést v život, zda bude tento projekt...