Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
 x
Jakou agendu u dokumentů řešíte
 x
Chcete sjednotit práci s dokumenty v celé firmě?
Plánujete sjednotit přístup v celé firmě, nebo řešíte jen konkrétní agendu/oddělení/proces. Některá řešení jsou specializovaná a nabídnou vám specifické funkce na klíč. Naopak univerzální řešení musíte nastavovat od nuly.

Víme, jak řešit

Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Platnost dokumentů typu smlouvy, nabídky apod. je potřeba hlídat. Například z důvodu sankcí.
Obchodníci cestují za svými zákazníky. Přitom potřebují informace z firemních systémů o zákazníkovi, aktuální nabídky a případně poslední korespondenci....
Všechny dokumenty k případu v elektronickém spisu, kdykoliv dostupném na tabletu nebo mobilu. Evidence úkolů a odpracované práce pro zákazníka. Automatizované...

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.