Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
 x
Jakou agendu u dokumentů řešíte
 x
Aktuálně dokumenty digitalizovány
Jaký je stav digitalizace agend, které chcete řešit? Pracujete již s digitální verzí dokumentů, nebo kombinujete stále užíváte papírovou verzi?

Víme, jak řešit

Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Pro potřeby práva (a účetnictví) je potřeba znát původ elektronických dokumentů a zajistit jejich neměnnost v čase. Protože elektronické verze dokumentů lze běžně...
Sdílení faktur a objednávek s firmou, která vám vede účetnictví, znamená předávat dokumenty. Často fyzické. Což zdržuje, v účetním systému nejsou poslední...
Přijatá faktura putuje fyzicky. S košilkou, do které je zaznamenáváno, kdo kdy danou fakturu schválil. Nepraktický stav, kdy v podstatě nelze dohledat, jaké faktury jsou...
Daňové doklady uložené v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry aby byly zajištěny základní zásady vedení účetnictví. Pokud toto zajistíte,...
Faktury představují administrativní zátěž pro firmu. Vzhledem k daňovým dopadům, musíte zajistit archivování faktur dle zákona. I přes digitalizaci je vydáváno...

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.