Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
Zvolte, zda řešíte oběh dokumentů po firmě, či schopnost najít v pravý čas ten správný dokument, zabezpečení citlivých informací, ověření pravosti a původu dokumentů díky elektronickému podpisu, či digitalizace papírových dokumentů.

Víme, jak řešit

Zpožďují se vám projekty? Nedodávají slíbené výstupy? Nebo kvalita neodpovídá očekávání?
Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově...
Jedno místo, které bude dohlížet na naplnění role projektového řízení ve společnosti. Nastaví projektové procesy, bude mít přehled o běžících projektech a...
Dokumenty zákazníků, smlouvy, nabídky, objednávky, faktury si často řeší každý obchodník po svém. Problémy nastanou, když na daném případě pro zákazníka...
Zajištění souladu s normami ISO tak, aby vyhověly auditu je výzvou pro všechny organizace. Auditoři se zaměřují na odpovídající řízení procesů, nastavování a...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Neexistující metodika a procesy řízení projektů znamená nejistotu. Nejistotu, jak přijít se zajímavým projektem, jak jej uvést v život, zda bude tento projekt...

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.