Průvodce - inspirace zkušeností
Oblast
 x
Řešíte u dokumentů:
Zvolte, zda řešíte oběh dokumentů po firmě, či schopnost najít v pravý čas ten správný dokument, zabezpečení citlivých informací, ověření pravosti a původu dokumentů díky elektronickému podpisu, či digitalizace papírových dokumentů.

Víme, jak řešit

Obchodníci pracují se smlouvami svých zákazníků většinou lokálně. Pokud obchodník odejde ze společnosti a zákazníka si přebere jiný zaměstnanec, začíná časově...
Dokumenty zákazníků, smlouvy, nabídky, objednávky, faktury si často řeší každý obchodník po svém. Problémy nastanou, když na daném případě pro zákazníka...
Zajištění souladu s normami ISO tak, aby vyhověly auditu je výzvou pro všechny organizace. Auditoři se zaměřují na odpovídající řízení procesů, nastavování a...
Papírový oběh účetních dokladů (účtenky, faktury, objednávky) snadno vede k jejich ztrátám. Ztráta účetního dokladu k nespokojenosti zákazníků, hledání...
Pracovní smlouvy a další dokumenty personálních oddělení nesou mnoho citlivých osobních údajů. Proto jejich bezpečné uložení a oběh po firmě je základem.
Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se...
Potřebujete certifikaci managementu jakosti ISO 9001? Nebo potřebujete aby vaše služby byly kvalitnější. Zákazníci spokojenější. A vraceli se vám? Zavedení QMS...

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Začněte jinou oblastí a zkuste odpovídat jinak.
  • Napište nám, co jste hledali. Zkusíme doplnit a dáme vám vědět.
  • Zkuste přejít na DIGITÁLNÍ CESTU. Zde najdete přehledy a porovnání IT řešení a služeb na českém trhu.