Zlepšit či vyřešit

Přehled postupu prací na projektu

Každý projekt generuje množství úkolů které zpracovávají další zaměstnanci? Nemáte přehled, kdo na čem pracuje? Jak jednotlivé úkoly ovlivní jiné? Musíte neustále volat a dotazovat se na splnění úkolu (dodání výstupů)?

Řešení

O stavu prací na projektu se dozvíte na klasické projektové schůzce. Nebo postupně všechny členy týmu obvoláte, a zjistíte, jak se věci mají.

V dnešní - digitální - době je snazší využít specializovaný software. Tam přehledně vidíte, kdo na jakých úkolech pracuje. A pokud není aktualizovaný stav daného úkolu, jednoduše elektronicky požádáte o informaci. V dobrých rukou jsou tyto nástroje k nezaplacení. Přitom mnoho z nich autoři nabízejí zdarma!

Zkušenosti jiných firem

 Zákaznické příběhy (reference) - reálné zkušenosti z řešení Přehled postupu prací na projektu. Přečtete si, jaké benefity získaly jiné firmy.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Jednodušší verze software pro řízení projektů. Umožňují plánovat a sledovat jednotlivé projekty a jejich úkoly....

  2. Přehled software, který vám umožní řídit projekty bez nutnosti instalovat aplikace do počítače. Informace máte pak k...

  3. Pokud chcete začít s projektovým řízením, nebo máte pár projektů, postačí vám software, který můžete užívat...

  4. Pokud máte větší tým a každý má přiděleno 10 a více úkolů, stává se sledování úkolů noční můrou. Pro...




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.