Zlepšit či vyřešit

Přehled o dodávkách zákazníkům

Čekají zákazníci na objednané služby, ale vy jako obchodníci nemáte informace, v jaké fázi se realizace nachází? Musíte složitě shánět informace o stavu zakázky? Kdy bude hotovo?

Řešení

Pokud obchodník nedokáže relativně rychle zjistit, v jakém stavu se zákazníkova objednávka nachází, zahrává si s důvěrou, kterou u zákazníka často pracně budoval. 

Řešením je jak organizace realizačního procesu, tak nasazením systému, ve kterém bude přehled o stavu jednotlivých zakázek. Toto vám umožní nejen být důvěryhodní pro zákazníky, ale i vyhodnocovat proces a pracovat na jeho zrychlení nebo zlevnění.

Zkušenosti jiných firem

 Zákaznické příběhy (reference) - reálné zkušenosti z řešení Přehled o dodávkách zákazníkům. Přečtete si, jaké benefity získaly jiné firmy.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Implementace řešení pro automatizaci a měření procesů procházejících mnoha odděleními a využívajících dalších...

  2. I v malém týmu potřeba sledovat stav úkolů. Třeba proto, že někdo další čeká na výstupy. S tím pomohou nástroje pro...

  3. Jednodušší verze software pro řízení projektů. Umožňují plánovat a sledovat jednotlivé projekty a jejich úkoly....

  4. Získáte přehled o každém procesu - workflow. Spuštěním například realizace zakázky budete mít přehled, ve které...

Popis

Prvním důležitým bodem je cíl a vaše situace. Chcete jen jednoduchý přehled? Nebo naopak se vaše organizace rozrostla a nízký přehled o aktivitách je zřejmý napříč mnoha týmy. Máte mnoho procesů a různých produktů? Dodáváte podobné služby všem zákazníkům, nebo je každá zakázka úplně jiná? 

Od toho se bude i odvíjet i řešení:

  • podobné služby/produkty všem zákazníkům a jste větší firma - důraz na procesní řízení, kdy nastavíte postupy, pravidla a pro okamžitý přehled i nástroj pro měření/sledování stavu. Případně elektronické workflow,
  • zakázková výroba, pokaždé jiné řešení - vhodné postupy projektového řízení - pak využijete i nástroje pro řízení projektového portfolia případně menší firma software pro týmové úkoly sdružené do projektů,
  • menší tým - aplikace pro týmové úkoly.

Výše uvedené nástroje nazaručí:

  • disciplínu - pokud zpracovatelé nebudou aktualizovat stavy svých úkolů, mnoho toho nezjistíte,
  • proces a postupy - ty musíte nastavit sami a vhodnými organizačními opatřeními zainteresovat i ostatní,
  • přístup vašich zaměstnanců k zákazníkům.




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.