Zlepšit či vyřešit

Plánování dovolené zaměstnanců a přehledy

Na začátku roku potřebujete naplánovat dovolenou všech zaměstnanců. Zajistit čerpání převedené dovolené do určitého termínu? Snížit personální náklady s převáděním dovolené?

Řešení

Elektronická forma plánování dovolené přináší mnoho výhod. Jedná se o skok od neefektivního oběhu papírových žádanek a administrativní náročnosti. O komplikacích při získávání přehledů o stavu čerpání dovolené mohou HR manažeři vyprávět.

Přestože personální systém má pokročilé funkce pro práci s daty o dovolené, není přístupný každému. Žádosti zaměsntnace o dovolenou je pořeba řešit jinak (často papírově). Vedoucí se těžko podívá do takového systému pro informaci, jak jeho podřízení dovolenou plánují a kdy vlastně nebudou. 

Zkušenosti jiných firem

 Zákaznické příběhy (reference) - reálné zkušenosti z řešení Plánování dovolené zaměstnanců a přehledy. Přečtete si, jaké benefity získaly jiné firmy.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Papírové žádanky o dovolenou se stanou historií. Sednete k počítači, vyplníte krátký formulář, nastavíte zástup a...

  2. Kdo má kdy dovolenou. Velice častá otázka. Jak nadřízených, tak kolegů. Dnes relativně snadno řešitelná záležitost,...




Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.