Zlepšit či vyřešit

Nedostatečná kontrola plnění úkolů

Není přehled, kdo v týmu pracuje na jakých úkolech. V jaké fázi se úkoly nacházejí. Je nutno se neustále dotazovat na stav činností.

Řešení

Přehled o jednotlivých úkolech získáte lepším řízením práce, zavedením evidence úkolů a využitím různých nástrojů pro spolupráci. Pro případ větších úkolů je vhodné nasazení principů projektového řízení.

Zkušenosti jiných firem

 Zákaznické příběhy (reference) - reálné zkušenosti z řešení Nedostatečná kontrola plnění úkolů. Přečtete si, jaké benefity získaly jiné firmy.

Kroky k vyřešení (dle situace)

Produkty, služby a vlastní aktivity, které zlepší vaši firmu. Můžete zvolit různé cesty. Kliknutím na cestu vám zobrazíme relevantní produkty. Řešením je většinou kombinace vlastních aktivit s využitím služeb a produktů na trhu.
Způsob řešení 

  1. Pokud máte větší tým a každý má přiděleno 10 a více úkolů, stává se sledování úkolů noční můrou. Pro...

  2. I v malém týmu potřeba sledovat stav úkolů. Třeba proto, že někdo další čeká na výstupy. S tím pomohou nástroje pro...

Popis

Přehled úkolů lze evidovat:

  • ve sdíleném Excelu (běžné a jednoduché řešení),
  • specializovanou aplikací,
  • jako projekt (projektové řízení).

Každá z těchto metod má své výhody a nevýhody spočívající v možnostech řízení přístupů, jednoduchosti sledování postupu prací, závislostí jednotlivých činností, či přehledném zobrazení aktivit v kalendáři.





Máte zkušenosti v této oblasti?

Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.