Nasazení řešení
Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu

Pokud máte větší tým a každý má přiděleno 10 a více úkolů, stává se sledování úkolů noční můrou. Pro všechny. Proto se nabízí využití digitální cesty, kdy úkoly jsou pěkně na serveru s přiřazenou zodpovědností, aktualizací stavu a prioritou.

Výběr řešení

Na trhu existuje velký výběr nástrojů na organizaci úkolů. Mnoho z nich je určeno k řízení vlastních úkolů, bez možnosti úkol delegovat na někoho jiného. Pro týmové úkoly využijete buď robustních nástrojů pro řízení projektů nebo spíše jednodušší cloudové aplikace. Jejich přehled najdete níže.

Jeden úkol je často vstupem pro jiného. Pokud neustále nechcete řešit otázky typu "na čem aktuálně pracuješ", "kdy už bude hotovo","na čem dnes pracuješ", nabízí se využít systémů na organizaci úkolů.

Aplikace by měly mít tyto vlastnosti:

  • přidělení úkolu konkrétnímu uživateli s možností delegovat (předat) úkol někomu jinému,
  • možnost nastavit priority úkolů,
  • přehled (termínů) úkolů v kalendáři,
  • emailová notifikace a připomínání termínů,
  • možnost přikládat dokumenty, odkazy,
  • relativně častá funkcionalita diskuze (chatu) k úkolům, projektu, nebo jen v týmu (funkce pro spolupráci).

 Samozřejmě mnoho funkcí bude ve verzi zdarma omezeno nebo úplně deaktivováno. Jinde zas získáte plnou funkcionalitu, ale s omezením na počet spolupracujících členů týmu.

Jak vybrali jiní

 Reference pro  Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu. Příběhy firem, které řešení nasadily. Mají reálné zkušenosti. Čtěte, jaké řešily problémy a získaly benefity.

Přehled software zdarma pro řízení týmových úkolů

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu.

Filtr

 Gantův diagram

 Pracovní výkazy

 Diskuze a chat k úkolům

 Týmové úkoly

 Plánování úkolů

 Kalendář úkolů

 Sledování postupu úkolu

 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

Bitrix24

Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.

Freelo

Česká aplikace na správu úkolů a efektivní spolupráci v menších týmech. Perfektní k rychlé komunikaci, hlídání rozpočtu, fakturaci a zvládání termínů.

Pipefy

Jednoduchá online automatizace procesů na principu kanban karet

Basecamp

Nástroj pro projekty a spolupráci. Sledování průběhu projektů, diskuze k úkolům a tématům, chat, seznamy, kalendář, ukládání dokumentů.

Slack

Jednotné pracovní prostředí pro malé a střední společnosti/týmy. Sjednocuje komunikaci, úkoly a dokumenty.

Process Street

Jednoduché a schopné řešení pro řízení opakujících se úkolů a aktivit v týmu.

Targetprocess

Řízení komplexní prace vizuálně. Zaměřte se na věci co mají význam. Podporuje Kanban, Scrum, Safe a Nexus přístupy.

KISSTASK

Jednoduchá a efektivní správa úkolů. Task manager a to-do list.

Asana

Jednoduché řešení pro týmy ke sledování postupu prací - a zajištění výsledků. Zdarma.

Todoist

Řízení úkolů a projektů odkudkoliv. Spolupráce na úkolech. Jednoduchý design.

Nalezeno: 19 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis Zdarma nástroj pro řízení úkolů v týmu

Evidence úkolů je možná v papírové nebo elektronické podobě. Využitím elektronického nástroje je využitelnost o poznání větší. Místo neustálého probírání, kdo na čem pracuje a v jakém je stavu, se můžete věnovat smyslu těch činností. To asmozřejmě předpokládá, že úkoly a projekty jsou evidovány centrálně a jednotliví pracovníci pravidelně aktualizují stavy svých přidělených úkolů.

Předávání úkolu z jednoho na druhého je pohodlné (někdy až moc) a snadno dohledatelné. Odpadá posílání dokumentů emailem, hledání "důkazů" že já jsem vše stihl, apod. A úkoly s termíny máte přehledně zobrazeny na jednom místě.

Byrokracie, která umí motivovat

Pro zaměstnance je motivující úkoly dokončovat - "odškrtávat". Na koci dne (týdne) vidí, co vše udělal. Byl užitečný. To samé jeho vedoucí. A kolegové. 

Pokud někdo z okolních odděleních vznese dotaz na manažera útvaru, kdy bude to a toto hotovo, stačí jeden pohled na úkoly a termíny a může odhadnout, kdy k tomu asi tak dojde. A případný tlak na zkrácení termínu řeší s pohledem na frontu úkolů, které zaměstnance má aktuálně rozpracované. Pak se nestane, že jeden úkol předbíhá druhý a nakonec jsou všechny s prioritou 1.

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.