Nasazení řešení
Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli
EDI - elektronická výměna dokladů
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli

Elektronická výměna dat je oblast, která zajišťuje výměnu strukturovaných dat mezi informačními systémy různých firem. Data s přesně definovanou strukturou jsou přenášena od dodavatele k odběrateli, od prodejce k zákazníkovi.

Výběr řešení

Jakmile dojde k události (dodávce, objednávce, přejímce zboží apod.), odesílatel předává zprávu. Ve formátu EDI, který umožňuje přesně identifikovat druh zboží, množství, velikost balení, dodavatele, apod.

EDI zpráva je automaticky interpretována cílovým systémem. Může se jednat o přijetí zboží, fakturu, objednávku nebo katalog zboží s cenami.

Identifikace zboží, jeho množství a způsob balení jsou automaticky zaneseny do informčních systémů a tím je redukována chybovost a zdržení při přepisování dat z např. papírového dokumentu. Proto se dnes v případě EDI mluví o automatizaci odběratelských procesů.

EDI je dnes nabízeno v různých variantách:

  • cloudové řešení,
  • serverová aplikace,
  • EDI konektory.

 

EDI komunikaci aktuálně podporuje většina ERP software na našem trhu. Jejich přehled najdete v odkazu dole.

Jak vybrali jiní

 Reference pro  Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli. Příběhy firem, které řešení nasadily. Mají reálné zkušenosti. Čtěte, jaké řešily problémy a získaly benefity.

zavedením elektronické výměny dat s dodavateli

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli.

Filtr


 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

JAZZ EDI - Pohoda

Produkt rozšiřuje vlastnosti ekonomického systému POHODA o možnost výměny obchodních dokumentů (faktur, dodacích listů a objednávek) s obchodními řetězci, hypermarkety, supermarkety a ostatními obchodníky používajícími aplikaci Desktop EDI.

EDI komunikace (eXite®)

EDI řešení pro chytré řízení zásobovacího řetězce, vhodná pro společnosti různých velikostí a z rozličných odvětví.

Webové EDI

Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.

Maggio EDI

Samostatný modul softwaru Maggio, který jsme vyvinuli pro zvýšení zabezpečení firemní EDI komunikace. Napojení na běžné podnikové systémy, čímž spolehlivě a levně řeší vaši elektronickou komunikaci.

EMOND

Efektivní Monitoring Dokladů elektronické výměny - řešení B2B komunikace propojí Váš systém se systémy Vašich obchodních partnerů a umožní Vám zpracovat všechny běžně využívané formáty při elektronické výměně dat.

ORION EDI

ORION EDI je systém pro elektronickou výměnu dokladů (EDI) jako jsou objednávky, faktury, dodací listy, ceníky, katalogy zboží, stavy zásob, logistické doklady a další. Jde o řešení poskytované formou služby, které slouží pro bezpapírové zprocesování nákupu i prodeje pomocí výměny strukturovaných dokladů v elektronické formě.

ERP Karat

ERP software s podporou DMS, workflow a BPM 

VENTUS

ERP systém pro komplexní řešení procesů středních a velkých společností, se specializací na velkoobchod, maloobchod a logistiku ve skladech, orientovaný na zákaznická přizpůsobení a dodaný přímo výrobcem.

PREMIER system

PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.

Nalezeno: 9 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli

Pro představu, jaké informace mohou probíhat automaticky zde výběr několika typů EDI zpráv:

  • DESADV - avízo o odeslání zboží (Dispatch Advice)
  • INVOIC - faktura (Invoice)
  • INVRPT- přehled zásob (Inventory Report)
  • ORDERS - objednávka (Purchase Order)
  • ORDRSP - potvrzení objednávky (Order Response)
  • OSTRPT - zpráva o stavu objednávky (Order Status Report)
  • PRICAT - katalog zboží a cen (Price/Sales Catalogue
  • PRODAT - informace o produktu (Product Data)
  • RECADV - potvrzení příjmu zboží (Receiving Advice)
  • REMADV - avízo o platbě (Remittance Advice)
  • RETANN - oznámení o vrácení zboží (Announcement for Returns)

Touto automatizací ušetříte jak manuální práci, tak snížíte riziko zanesení chyb do systémů.

Benefity jsou ale ještě významější:

  • zrychlení dodávky zákazníkovi,
  • aktuální informace o dostupnosti zboží a o skladových zásobách,
  • vyšší důvěra v obchodním styku,
  • aktuální ceny za zboží.

 

Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli řeší

 Problémy a zlepšení, které lze úplně nebo částečně řešit aktivitou Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli.

Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.

Další informace o produktech

 Odkaz na externí zdroje, které se zabývají řešením Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli.

Podobné aktivity (řešení)

 Další řešení s podobnými přínosy jako má Zavedení elektronické výměny dat s dodavateli. Podívejte se a získejte další inspiraci pro zlepšení vašich procesů.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.