Digitalizace dokumentů a vytěžování dat je jednou z dobře otestovaných oblastí IT, která vám usnadní život od přepisování dat z papírových dokumentů a od zmatků, které způsobí chyby při přepisu do dalších systémů.
Systémy pro vytěžování dat získají vstupní dokument přímo ze scanneru, z PDF, obrázku, nebo jiného libovolného dokumentu. Pokud se jedná o obrazový formát, je v prvním kroku provedeno rozpoznání textu (OCR, nebo inteligentní varianta ICR).
Systém lokalizuje místa s daty, která chcete digitalizovat a ta načte. Lokalizace míst je pak popsána v detailu.
Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.
QI je český informační systém, který pomáhá stovkám českých a slovenských firem řídit, optimalizovat a automatizovat firemní procesy a zpracovávat a sdílet podnikové informace.
Výkonné prostředí pro digitalizaci podnikových dokumentů a dat v českém jazyce.
Firemní systém pro elektronickou archivaci a správu firemních dokumentů na platformě Microsoft SharePoint
Ukládání, spravování a zpracovávání veškerých dokumentů podniku efektivním způsobem, ekonomicky a bezpečně v rámci celé organizace.
Dokumentační systém se všemi funkcionalitami - pořízení, bezpečné uložení a řízení oběhu dokumentů a emailů s přístupem pomocí libovolného mobilního zařízení.
Ruční kontrola a oprava a to buď vynucená (každý list je potřeba zkontrolovat) nebo pouze listy s nevalidními údaji.
Řešení pro správu obsahu postavené na platformě MS Sharepoint.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Jak systém ve faktuře daný údaj najde? Tady se budou lišit jednotlivé systémy. Pokud potřebujete například ze všech faktur načítat čísla objednávky, musíte být obezřetní při výběru systémů, protože ne každé řešení vám nabídne dostatečný komfort.
Jestli byly načteny správné údaje a nedošlo k chybě je potřeba zkontrolovat.
Základem je kontrola . Ať automatická nebo manuální. Úplně bez chyby - z podstaty věci - digitalizace není.
Data můžete validovat takto:
Již z principu je lepší, když žádnou práci s papírovými dokumenty nepotřebujete. Například díky využití možností elektronické výměny dat (EDI).
Jak funguje vytěžování dat z Faktur (příklad DOCU-X OCR):
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.