Nasazení řešení
Systémy pro archivaci účetních dokladů
Archivace dokumentů (RM)
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Systémy pro archivaci účetních dokladů je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Systémy pro archivaci účetních dokladů

Daňové doklady v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry, aby byly naplněny zásady vedení účetnictví. Například se jedná o elektronický podpis a pravidelně obnovované časové razítko. Proto dává smysl využít systémy pro archivaci.

Výběr řešení

Účetní jednotky mají povinnost účetní doklady archivovat 5 až 10 let. 

Převodem na pelektronickou formu získáte mnohé výhody. Digitalizace je provedena typicky skenováním, ofocením dokladu nebo rovnou přijetím v elektronické podobě. 

V rámci uložení je nutno připojit elektronický podpis a časové razítko. To zajistí, že dokument bude možné považovat za věrohodný a obsahově neměnitelný. Možnost dlouhodobé čitelnosti zajistíte formátem, který je určen pro archivaci (typicky PDF-A, není podmínkou). 

Listinné doklady můžete skartovat a u elektronických nastavíte skartační lhůty. Pokud k dokumentům má mít někdo přístup, nastavením přístupových práv jej zajistíte.

Ušetříte na skladování, zajistíte dohledatelnost a snadnou skartaci.

Archivační systémy vhodné pro účetní doklady

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Systémy pro archivaci účetních dokladů.

Filtr



 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

Důvěryhodný archiv

Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.

Důvěryhodné úložiště

Dlouhodobé důvěryhodné digitální (3D) úložiště je systém pro ukládání a správu elektronických dokumentů dle platné legislativy. Díky splnění legislativních požadavků je možné zcela opustit papírový archiv.

OBELISK Trusted Archive

Softwarové řešení pro důvěryhodnou archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného elektronického podpisu (AdES)

ORION eArchiv

ORION Důvěryhodný elektronický archiv slouží k dlouhodobé archivaci elektronických dokumentů organizace a jejich obsahu. Zabezpečí ochranu dat a umožní jednoduše prokázat původ a pravost dokumentů. Zamezí ztrátám dokumentů či neoprávněnému přístupu k archivovaným dokumentům.

abcSuite

Platforma abcSuite (aplis business communication Suite) představuje řadu produktů s unifikovaným technologickým základem, které je možné implementovat samostatně i integrovaně.

xArchive

Archivní server vybavený protokolem SAP ArchiveLink, který Vám umožní snadné skenování, zpracování a import elektronických dokumentů, a to nejen v systému SAP, ale i mezi různými systémy a platformami.

SecDocs

SecDocs je podnikové řešení pro dlouhodobé uchovávání a právně zabezpečenou archivaci elektronických dokumentů. Spolehlivý proces archivace velkého množství dokumentů s vytvářením a uchováváním průkazných hodnot.

DokMistr

DMS systém se spisovou službou a digitálním archivem, který obsahuje komplexní řešení pro správu dokumentů a procesů nad nimi. Šetří náklady, zrychluje a zjednodušuje administrativní činnosti a přináší řadu dalších výhod uživatelskou přívětivost, flexibilitu, jednoduché ovládání a především rychlé nasazení.

ELOprofesional 10

Řízení toku informací, digitální procesy, spolupráce, sdílení znalostí včetně mobilního řešení a portálů.

IBM Enterprise Content Management (ECM)

Robustní nástroj pro řízení všch informací. Vhodný pro velké firmy a korporace

Nalezeno: 13 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Další informace o produktech

 Odkaz na externí zdroje, které se zabývají řešením Systémy pro archivaci účetních dokladů.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.