Na trhu je mnoho druhů software pro práci s datovými schránkami. Pokud jste ale větší firma, která dostává více datových zpráv prostřednictvím oficiální datové schránky, vyplatí se zajistit elektronický oběh těchto zpráv. Důvodem jsou právní důsledky, které z doručených zpráv mohou vyplývat.
Vy potřebuje přehled, kdo s danou zprávou pracoval a jak ji vyřešil. Určitě by se nemělo stát, že zpráva skončí u někho, kdo zrovna nemá čas či ji ignoruje.
Zde máme přehled těch systémů, které vám umožní nadefinovat elektronický oběh zpráv. Pokud nebude ve stanoveném termínu vyřešeno, software vás bude upomínat. Současně pokud zprávu dostane adresát, co není schopen danou věc řešit, může předat jinému.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
Webové aplikace pro řešení řídicích a schvalovacích procesů. Dokumentační systém.
Systém pro správu digitálních dokumentů, založený na architektuře klient-server. Plně parametrizovatelná platforma, která umožňuje pružně zajistit řešení odpovídající potřebám a specifikům zákazníka
DMS systém se spisovou službou a digitálním archivem, který obsahuje komplexní řešení pro správu dokumentů a procesů nad nimi. Šetří náklady, zrychluje a zjednodušuje administrativní činnosti a přináší řadu dalších výhod uživatelskou přívětivost, flexibilitu, jednoduché ovládání a především rychlé nasazení.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.