Služby často nazývané jako procesní audit, zlepšování nebo analýza procesů jsou součástí nabídky téměř každé konzultační firmy. Ne všechny ale mají reálnou zkušenost s komplexní analýzou a zaváděním procesního řízení, které - má-li analýza mít smysl - musí následovat.
Asi nejdůležitější na analýze podnikových procesů je definice cíle. Co vlastně je záměrem organizace. A optimálně by v definici cíle analýzy měl figurovat zákazník - a dopad na jeho spokojenost. Jedině tak získáte z procesního auditu tu správnou hodnotu.
Služba analýzy procesů a návrhy na jejich narovnání a zjednodušení pro zlepšení fungování firmy.
Služba zaměřená na jednorázovou analýzu firemních činností s cílem zlepšit výkonnost procesů, jejich spolehlivost, nákladovou efektivnost. Identifikace úzkých míst, návrhy na zlepšení.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Návrh opatření - jako výstup analýzy firemních procesů - bude znamenat změnu. Změnu, která se většinou neobejde bez podpory nejvyššího vedení. Proč? Málokdy jsou v jednom oddělení závažné procesní chyby. Ten hlavní problém bude mezi oděleními, kde se předávají výstupy. A na celkovém procesu, který velice často u větších firem prochází i desítkami oddělení. Pokud s tímto máte pohnout, potřebujete "kontrakt" of top managementu, včetně jejich alokace na řešení konfliktů...
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.