Jsme dokumentoví specialisté. Umíme digitalizovat papírový obsah, uložit jej na bezpečné místo a nabídnout Vám spolehlivé nástroje pro správu dokument (DMS)
Společnost XCenter byla založena v roce 2008 odbornými konzultanty s dlouholetou praxí v oblast vývoje a implementace řešení pro archivaci a digitalizaci dokumentů (s původním zaměřením na řešení Open Text a SAP). V X-Center pracuje 25 profesionálů, kteří mají bohaté zkušenosti s návrhy, implementací i vedením komplexních projektů v oblasti správy dokumentů včetně vývoje vlastních sofistikovaných řešení.
Komplexní, integrovaný balík produktů, který zrychluje řízení podnikových informací (Information Governance), a významnou měrou tak snižuje rizika podniku. Díky Content Suite mohou strategičtí pracovníci využívat potřebné informace pro růst společnosti a inovace.
Systém pro správu a archivaci dokumentů a řízené schvalování dokumentů.
Archivní server vybavený protokolem SAP ArchiveLink, který Vám umožní snadné skenování, zpracování a import elektronických dokumentů, a to nejen v systému SAP, ale i mezi různými systémy a platformami.