Administrace - nepřihlášený uživatel

  • Jste dodavatel a nemáte účet? Zaregistrujte se. V dalším kroku požádejte o přiřazení k dodavateli. Získáte administrativní práva.
  • Přihlašte se a zde zjistíte informace o Vašich řešeních, ratingu, budete moci spravovat údaje.
  • Pokud vaše firma není v systému, při registraci ji přidáte. Budete potřebovat IČO.

Společně pomůžeme firmám s procesy

Edukujeme firmy, aby digitalizovaly. Ukazujeme, jaké nové možnosti pak mají. Co vyřeší.
Finančákovi ukazujeme řešení finančních problémů. Obchodníkovi čím zlepšit prodejní procesy.

  • Najdete zde běžné problémy firem. A ukazujeme, jak je řešili jinde.
  • Nabízíme různé varianty řešení.
  • Vhodné informace přesvědčí zákazníka, že má cenu hledat. Dáváme mu na výběr.
  • Zpřehledňujeme trh. Zákazník si snadno to svoje řešení a partnera. Partnera, který pomohl jiným.
  • V dalším kroku jej kontaktuje.
  • Kontakty jsou volně k dispozici.
  • Jednotlivá řešení se řadí dle hodnocení. Způsob řazení si volí zákazník.
  • Hodnocení je ovlivněno funkcionalitou řešení, kvalitou vložených informací a návštěvností řešení a odpovídajících referencí.

Hodnocení(rating) určuje pořadí řešení

Celá nabídka na trhu je filtrována. Podle potřeb zákazníka (filtr). Filtr je zaměřen spíše na užitnou hodnotu a funkce, než na technické vlastnosti řešení. Výsledek je řazen podle ratingu.

Rating je počítán automaticky. Zohledňuje zákazníka (návštěvnost, hodnocení vašich produktů), dodavatele (poskytnuté informace, edukace, obsah) a z vlastností řešení (funkce, které řešení má).

Zákazník má možnost řazení ovlivnit. Může řadit podle celkového hodnocení, podle funkcionality nebo dle dostupnosti informací.

Výpočet bude průběžně optimalizován pro zlepšení relevantnosti výsledů pro uživatele.

Dodavatel má možnost rating ovlivnit nepřímo užitečnými informacemi či spoluprací při tvorbě hodnotného obsahu.
Parametry, které mají vliv na rating řešení jsou:
  • funkcionalita řešení (vychází ze zdokumentovaných funkcí konkrétního produktu),
  • návštěvnost řešení a referencí (zobrazení, výběr, porovnání),
  • zákaznické příběhy (dostupnost zajímavých příběhů o řešení),
  • zkušenost s produktem (hodnocení zákazníky).
Rating efektivně zvýšíte:
  • vytvořením zákaznického příběhu - viz. záložka Zákaznické příběhy,
  • dodáním informací o vašem produktu - viz. průvodce,
  • požádáním zákazníků, aby ohodnotili vaše řešení.
  • přidání nových funkcí k produktu

Neposkytnutí údajů? Máte na to právo!

Firmy, které neposkytnou základní údaje (např. nedovolí jejich zveřejnění na Digitální Cestě), budou mít nízký rating. Důvodem bude nízká informační hodnota pro čtenáře. V seznamu řešení takovou firmu přesto uvedeme z důvodu úplnosti přehledu trhu (důvěryhodné minimum informací, které budeme čerpat z veřejně dostupných zdrojů).

Pokud požadujete nepublikování informací o vašich řešeních (kdykoliv i dodatečně), kontaktujte nás.

Zákaznické příběhy jsou inspirací pro další zákazníky

Ale nejen inspirací. Mají ukázat, že to jde. Že má cenu digitalizovat. Že po překonání úvodních úskalí se otevřou nové možnosti. A o tom by příběhy měly být.

Slovy zákazníků ukážeme dalším zájemcům:

  • že digitalizaci ocení zaměstnanci, vedení a koncoví zákazníci,
  • nemá cenu váhat,
  • na co se zaměřit,
  • čeho se vyvarovat a jak se připravit,

Jedná se o popis, jak firmy vylepšily svoje služby s pomocí digitálních nástrojů. Jde o sdělení od jednoho zákazníka k jinému. Ne propagace dodavatele. Zákaznický příběh použijeme pro společnou komunikaci.

Struktura zákaznického příběhu je o:

  • výchozích podmínkách a co řešili,
  • proč se rozhodli o konkrétní řešení,
  • co se nepovedlo, čeho se vyvarovat,
  • zda se již podařilo pozorovat naplnění původních cílů,
  • jaký dopad na firmu digitalizace měla,
  • zda-li se otevřely i další nové možnosti.

Karta dodavatele může být vylepšena

Informace o dodavateli jsou jednoduché. Struktura vychází pouze z potřeb aplikace. Kontakty a produkty. Pro lepší spojení s vaší firemní identitou nabízíme možnost customizace karty dodavatele.

Základní vzhled

Ukazuje základní popis, kontakty a hlavně produkty. Ty, které jsou na Digitální Cestě.

Customizovaná karta

Nabízíme uprava stylů, loga, rozložení produktů s možností přidat i interaktivní prvky a další informace.

Funkce portálu pro vendory

Dodavatel může mít několik administrátorů svého účtu pro zastupitelnost. V rámci administrace získáte:

  • průvodce jak zlepšit rating,
  • zadávat změny textů, obrázků, dokumentů, odkazů,
  • možnost odpovídat na dotazy zákazníků,
  • schvalování a zobrazení registrovaných zaměstnanců,
  • vkládání akcí (konference, workshopy, webináře),
  • sledovat registrace na akce.

První zaměstnaec (administrátor) dodavatele se zaregistruje s emailem z domény dodavatele. Následně zadá požadavek na přiřazení k dodavateli (novému - vložení IČ, nebo již existujícímu - volba ze seznamu).

Jelikož je portál ve vývoji, možnosti administrace zde budou přibývat postupně.

Náhled na průvodce ratingem

Jednoduše zjistíte, jak můžete svůj rating v aplikaci vylepšit.

Obrázek je ilustrativní na fiktivním řešení. Jednotlivé položky mají různé váhy. Nejhodnotnější položkou jsou "Zákaznické příběhy".

VĚTŠÍ TRH PRO VAŠE ŘEŠENÍ

Získáte nové zákazníky. I ty, o kterých vaši obchodníci netuší. Z celé republiky. Stačí, pokud máte dobrý produkt.

Nabídka na trhu je veliká. Tedy, hlavně nepřehledná. Víme o tom své. Někdy pro dodavatele výhoda, jindy přesně naopak. Firmy svoje unikátní produkty těžko nabízejí. Zákazník je nedůvěřivý.

Zde má možnost vaše řešení vyniknout. A ani nepotřebujete nablýskaná slova. Ani nejlepší reklamní agenturu. Nepotřebujete totiž žádnou! Ušetřený čas a finance věnujete do vývoje produktu.

Nezávislá platforma je vaše výhoda. Tedy - pokud vaše služba stojí za to. Vaši uživatelé je "odmarketují" za vás! A ti, kdo vašimi zákazníky nejsou, mají konečně důvod se jimi stát!

NOVÍ RELEVANTNÍ ZÁKAZNÍCI

Zákazníci si vás vyberou, protože vlastnosti vašeho řešení odpovídají jejich potřebě. A ne proto, že je tlačí váš obchodník.

Zkuste to z druhé strany. Ukažte, v čem je vaše řešení unikátní. Do jaké situace se hodí. Komu nejvíce pomůže. A zákazník si vaše řešení najde podle svých potřeb. A pak se s vámi prostě spojí. A budou to ti relevantní zákazníci.

A místo marketingových materiálů věnujte čas reálným příběhům. Zákazník spíše bude věřit jinému zákazníkovi. Jen se to nesmí psát rukou a hlavou dodavatele! Nezávislá platforma vám toto nedovolí. A to je pro vás nakonec výhoda. Zákazník bude naslouchat.

VZDĚLÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Věříte s námi v digitální procesy. Automatizaci. Že se investice do IT vyplatí. Poučte své zákazníky. Ne jako "prodavač". Ukážeme jim, že to jde. Budujeme přeci svůj trh!

Jste odborníci. Zákazníci tomu věří. Jen nechtějí být tlačeni. ALE pokud uvidí přínos, budou naslouchat. A ozvou se, jakmile ucítí potřebu.

Workshopy a webináře jsou určitě dobrým místem. Zde se o nich zákazníci dozví a v kalendáři si podle místa konání a obsahu vyberou to pravé. Ti, co budou hledat na tomto webu, budou ti relevantní.

Dáme vám i možnost publikovat vlastní výzkumy. A zkušenosti. Budete tu moci figurovat jako profíci. Ne jako prodavači.

ZDROJ INSPIRACE PRO VÁS

Aktivní účastí na tomto webu a jeho obsahu získáte i zdroj nápadů, zkušeností od jiných. Porovnání produktů. Přehled konkurence. Prostě dobrý zdroj, abyste mohli vylepšit svůj produkt!

Workshopy a webináře připravujeme

Zde bude možné spravovat akce dodavatele.

  • Konference
  • Workshopy
  • Webináře

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.