Nepotvrzené produkty

Nově zobrazujeme informaci, zda vlastnosti produktů a řešení jsou potvrzené dodavatelem, či nikoliv. Nepotvrzení vlastností má za následek nezapočítání funkcionalit do hodnocení produktu. Důvodem je, že nejsme schopni ručit za vlastnosti, které byly pořízeny na základě marketingových materiálů, webu, apod.

Tímto jsou zvýhodněny produkty, jejichž dodavatelé nám informace poskytli (je to zdarma).

Průběžně se budeme snažit kontaktovat všechny dodavatele o verifikaci údajů o produktech.

Fulltextové vyhledávání

Aplikace má nově funkci interaktivního fulltextového vyhledávání. Je přístupné kdekoliv. Kliknutím na ikonu lupy  v titulku stránky nebo stisknutím klávesové zkratky Ctrl+Shift+F rychle přejdete na hledání.

FulltextNáhled okna pro fulltextové vyhledávání

Vyhledávání prochází tyto informace:

  • možnosti zlepšení, nápady a běžné problémy,
  • řešení s využitím ICT produktů a služeb,
  • reference a zákaznické příběhy,
  • odborné články,
  • produkty a dodavatelé.

Výsledky hledání jsou řazeny dle relevance, tj. nejlepšího výskytu zadané kombinace slov.

Reference

Hlavním účelem referencí na Digitální Cestě je ukázat, pro jaké zákazníky je které řešení nejvhodnější. V čem dané řešení pomohlo. Současně je příležitost pro zákazníka, komunikovat dalším kanálem způsob, jak zvyšuje hodnotu svých produktů a služeb.

Ideálně, reference se stanou poučením pro ostatní zájemce o nasazení digitálních nástrojů.

Rozlišujeme reference trojího druhu:

  • informace o užití - zákazník, který využívá produkt a přináší mu nějaké benefity - krátké, jen základní data o využití produktu, název, logo, 
  • reference - viz. výše plus informace o problému, jaký zákazník řešil, jak jej vyřešil, proč se rozhodl takto, citace, spokojenost s dodavatelem apod.
  • zákaznický příběh - viz. výše plus detailní rozbor problému, na jaké potíže narazil při implementaci, čeho se vyvarovat a jaké benefity celá ta změna znamenala. Zákaznické příběhy budou předmětem proaktivní komunikace Digitální Cesty (sociální sítě apod.).

Tyto reference jsou řazeny sestupně. Tj. "zákaznický příběh" má několikanásobnou hodnotu než "informace o užití" a tak je řazen na první pozice a současně přináší produktu zlepšené hodnocení.